Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 3266 ggr
Alexej
0

OT Stjärntecken?

Nyfiken, vad är ni för stjärntecken?

Jag är en typisk jungfru. Ordningssamt, penibel, rättvis, vill bestämma själv över mitt liv och vill ha en Lexikon innan jag tror på nåt:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

storAnnette
0

Jag är stenbock.En del av det som sägs vara typiskt stämmer,annat inte.

Wiizy
0

nånting… ;-)  Vädeur, i think… :P

zenita
0

fiskarna

Engla
0

Jag är jungfru.

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Mary-kate
0

Jag är ett lejon

Ankie
0

Jag är oxå lejon, men mycket av det som står på min beskrivning stämmer inte. Jag vill inte stå i centrum och tycker inte om lyxiga och vräkiga saker, jag är definitivt ingen materialist.

Alexej
0

Men lejon ska vara kämpare och bra mammor-lejonmommor:) Och målmedveten…

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

attmar
0

Jag är Oxe. De sägs väl att oxar ska vara ganska tjuriga, och det stämmer nog bra in på mig de .. Räcka ut tungan

catfoot
0

Är en äkta fisk…..

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Ankie
0

Japp allt det som du skrev Alexej är jag….Flört

felidae
0

Tvilling….

supermoccine
0

Solen i Kräftan, månen i Lejonet och ascendenten i Väduren.

Puma77
0

Skorpion.

//Pia

karins
0

Oxe….

solweig
0

jag är en fisk. skjuter upp allting till morgondagen.

siberlina
0

tvilling , ett  hopplöst fall…

Ankah
0

Våg!!!!

felidae
0

#16: Pffft….:)

anebit
0

Skorpion  på gränsen till skytt 22/11   så vissa delar från båda stämmer.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Erika91
0

skorpion

essut
0

Stenbock är jag.Glad

Faxlin
0

Jag är så mycket oxe att det är skrämmande ibland.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

JosephineF
0

Och jag är skrämmande mycket fisk..

miranda1
0

Oxe…. någon som är förvånat? ;)

Jenna-Gun
0

Jag är så tvilling man kan bli.

All beskrivnig jag läst om tvillingarna stämmer.

Jenna

Mettan
0

Och jag är Våg.

En hel del stämmer in och så här påstår de att jag är.

----------------------------------------------------------

Vågen (23:e september- 22:e oktober)

Utmärkande för personer födda i detta tecken är deras känsla för rättvisa och harmoni. De har stort behov av kommunikation och är mycket utåtriktade. Oftast intar de medlande, diplomatiska och sociala positioner då de eftersträvar balans, inte bara för sig själva utan också för alla andra. De avskyr all osämja och gräl.

En våg är intelligent och klartänkt, men att snabbt ta ställning är inte vågens starka sida, då han tenderar att noggrant väga både för och emot. Det viktiga för vågen är att ställningstagandet blir rätt.

Vågar har jämna temperament och är ofta charmerande och öppenhjärtiga människor. De är livsnjutare och gillar skönhet, avkoppling, mat, dryck och sällskapsliv. Ibland kan livsnjutandet dock övergå i ren lättja. De behöver ofta bli motiverade för att få någonting gjort.

Element: luft Kvalitet: ledande Polaritet: positiv
Nyckelord: Venus, balans, harmoni, diplomati, sympati, skönhet, konst, charm, lättja och metallen koppar.
Positiva karaktärsdrag: behaglig, romantisk, vänlig och diplomatisk.
Negativa karaktärsdrag: flirtig och vankelmodig.
Människokroppen: diafragma och ryggrad.

Det var här

http://www.ditthoroskop.nu/se/stjarntecken.htm, jag hittade mitt stjärntecken. Jag hade ju glömt hur min karaktär påstås vara. Vet bara att det som stämmer bäst är att jag kämpar för rättvisa.

Issa
0

Vädur med accedenten och månen i Kräftan, så mycket känslomänniska som i Kräftan.

Issa
0

Enligt irisdiagnostik är jag helt och håller blomma = känslomänniska och dessutom har jag harmoniring = d.v.s. jag suger upp andras problem som i en dammsugare till påsen är färdig att spricka och tänker sist på mig själv. Typiskt mig, men jag har blivit lite bättre på att säga nej. Det är svårt det där att lära sig säga nej!

supermoccine
0

#27 Lite som mig fast tvärtom då :)

supermoccine
0

Jag kan tipsa om astro.com Man kan skriva in sina och vänners, familjs samt andra älskades födelsedata och får betydligt seriösare horoskop än tidningstramset. Man kan få tillgång till rätt mycket gratis, men det finns även mer omfattande grejer man kan betala för.

Lena
0

Skorpion, en rätt så typiskt sådan skulle jag tro.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Sidentass
0

skytt…o är nog en ganska så typisk sådan..;-)

Ciiviic
0

Kräfta : ) … Wooohoo : )

helenaroth
0

Vattuman, det är jag det!!!

vanessa
0

Vädur, och väldigt typisk sådan. Väduren har planeten Mars i sig som anses vara en krigsplanet och det är även ett eldtecken. Kastar mig in i saker utan att direkt planera och tänka efter. Som många av er redan vet om :-). Är tydligen en ledartyp och en äventyrare. Då väduren är det första tecknet i zodiaken så brukar det jämföras med nyfödda barn som upptäcker världen. Så det är lite om mig. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

David
0

Lejon… :)

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Kat08ja
0

Skorpion. Vissa saker stämmer andra inte

missempty
0

Jag är jungfru - kritisk och en överdriven pedant när det gäller vissa saker. Analyserande och en problemlösare som mer än gärna hjälper andra - ofta lägger jag mig dock i alldeles för mycket. Generad

Naquita
0

Jag är tvilling jag! Vet ni ngn bra sida där man kan läsa om stjärntecken osv?

evamojje
0

Jag är våg och väldigt mycket våg när det gäller vissa drag som ska vara typiska för vågar men sedan så finns det oxå en del saker som inte alls stämmer in *s*

Så det får bli med en stor nypa salt som man tar det till sig *s*

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Kat08ja
0

www.aha.nu det mycket om stjärntecken, det finns även spådom och så finns det lite skoj som tex. ditt förra liv, lyckokaka, vilka stjärntecken passar ihop som par eller vänner m.m.

www.ditthoroskop.nu stjärntecken, element, kinesiskt horoskop, numerologi m.m.

www.astrologi.nu 

www.hemmetsjournal.se kolla under astrologi

Kat08ja
0

Kollade på aha.nu Vilken tur jag ÄR och har varit kvinna Glad jag är var kvinna i min senaste inkarnation föddes någonstans omkring det moderna Mexico runt 725, Yrkesverksam som byggmästare av hus tempel och katedraler. hehe… på skoj alltså.

emjon
0

Skorpion ut i fingerspetsarna.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Highlandertess
0

Oxe. Fast tror inte på horoskop etc. En hel del av det som står på oxen stämmer in på mig, men det finns andra tecken som också gör det så….

vanessa
0

Att saker inte stämmer till hundra procent beror på att man har annan påverkan av andra planeter och så. Jag har solen i väduren, axcedenten i väduren och sedan en blandning mellan fisk, våg och oxe. Och allt sådan ska tas in i tanken, då man är ytterst sällan endast ett tecken.

Då två större delarna av mig är vädur, så är jag väldigt vädurig. På gott och ont. /Vanessa

Hawknestgrove
0

Tråkig stenbock. Janne likaså. Han fyller år tre dagar före mig.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Efvis
0

Jag är fisk…men har aldrig lagt någon stor vikt på vad det skulle innebära förrutom att en kompis läste en gång ur en bok om de olika stjärntecknena….och det vi båda än idag kommer ihåg är att fiskar är känsliga och sårbara varelser, med lätt till gråtSkrattande….och har tydligen även anlag för fetma och alkolism…ja…dessa två saker var faktiskt specificerade så…väldigt roligt tycket vi då och även nu,då det är mitt stjärntecken som styr mig att dricka rödtjutet…Skrattande….det står ju skrivet i stjärnorna…What am I to do?…

efvis

JosephineF
0

#47 Fetma och alkoholism!! Förvånad Shit pommes frites..

storAnnette
0

#46 Vi är väl inte tråkiga!Du med dina roliga historier bland annat!

Titti
0

Skorpion

kattassen
0

#46 Hehe, tråkiga! Nej det är väl vi Stenbockar inte!

Det som kanske uppfattas lite tråkigt är väl vårt kontrollbehov och
våra ordning och reda-idéer. Men det får väl folk ta.Flört

Vad man ofta hör är något om karriärlystenhet men det får andra stenbockar stå för det gör inte jag. 

Heja Stenbockarna!Skrattande

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

storAnnette
0

#51 Här är en till o-karriärlysten Stenbock!Iofs handlar karriär inte endast om yrkes/lönearbete utan kan lika gärna vara nåt helt annat.

Ordning i skåpen vill jag ha för det är enklast så,har läst att Jungfrur är än mer ordninggssamma så jag har bestämt att om jag hittar en ny man vill jag att han ska vara Jungfru (stjärntecknet alltså)!

Casiopeia
0

Jag är jungru, men det stämmer inte på mig någonstans! Däremot är jag fisk i mitt måntecken, och det är helt prick på. Är väldigt mycket fisk! Flummig, kreativ, slarvig och känslig.  :-)

Sen är jag råtta i mitt kinesiska horoskop, och det stämmer faktiskt också rätt bra. Älskar att göra hundra saker på en gång, men tar mig alltid vatten över huvudet och är mycket sämmre på att slutföra projekt än vad jag är på att starta dom…

~ medarbetare på amigurumi och vegan ~

gubben
0

Fisk. Trevligt folk det!Skrattande

Casiopeia
0

Ha ha, nu är et bevisat. Det fanns tydligen ett test på aha-sidan där man kunde testa hur lik man var sitt stjärntecken:

"De typiska Jungfru-dragen finns inte hos dig, så du är definitivt ingen typisk Jungfru. Du är alltför vidsynt och mångsidig"

Testade fiskarna istället:

"Du har besvarat frågorna precis som en riktig Fisk skulle göra, vilket innebär att du har de flesta goda egenskaperna för detta tecken, men inte med nödvändighet de dåliga. Du är dock lättpåverkad, något som kan skapa problem för dig. Dessutom kan du vara överkänslig och behöver en partner som kan förstå denna sida av din personlighet"

jepp.. stämmer bra det… Generad

~ medarbetare på amigurumi och vegan ~

Hennum
0

jag är jungfru, vissa saker stämmer väldigt väl in på mej, men andra inte alls. jag är inte så väldigt ordningssam, har iaf väldigt svårt för det, även om jag försöker så blir det lätt oordning.

men jag är däremot analytisk och praktisk. och framför allt blyg. :P

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Simson
0

Jossan: Är du fisk?! Då skall du och jag inte komma överens?!? Jag är lejon.

Har visserligen ascendenten i kräftan så känslig är jag. Mitt ex är också lejon med ascendenten i kräftan. Kan någon undra varför vi inte kom överens?? Skrattande

Kul nu skall jag också gå ut på aha…

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

JosephineF
0

Simson: Jag gillar ju egentligen inte dig alls, jag bara låstas Flört

Simson
0

Jossan: Nästa gång vi ses fäller jag ut klorna och käkar upp dig!!

Kollade just på aha angående den herrskinka jag just agnat för: "förståelse fattas"!! Låter som bra framtidutsikter??!!! *asg*

Just vad syster och mor alltid sa: när gud delade ut omdöme var jag inte där!!! *asg* *ramlar av stolen*

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

JosephineF
0

Hahaha! Förståelse fattas!! Hade du förväntat dig något annat, han är ju karl för hundra gubbar!!

Du kan inte äta upp mig, du äter ju inte kött för bövelen!

Wiizy
0

haha jag e me kvinna:

**"men du var en Kvinna i din senaste inkarnation på jorden Du föddes någonstans i området omkring det moderna Västa Afrika uppskattningsvis runt år 1275. Du var urkesverksam som byggmästare av hus, tempel, katedraler"

Lärdomen du ska göra i detta liv är:

Din uppgift - att bekämpa våld och disharmoni i vår värld, att förstå dess rötter och ursprung. Alla globala problem har har samma ursprung

**

Therese87
0

Jag är fisk!

Efvis
0

#48….jamen eller hur!…så det är inget annat att göra än att acceptera sitt öde…ät godis som en dåre och pimpla vin hela kvällarna…mums mums….och sen gråt en skvätt för fiskar är såna sensitiva och sårbara varelse…Flört

Men Jossan är det inte du som oxå gillar Drottning Kristina…vet att det är någon mer här på hittekatter som sagt det oxå…men är osäker på vem…kanske det glömska har med stjärntecket att göra…så bra om man har nåt att skylla på tycker jag…

JosephineF
0

#63 Jamen precis! Godis går ner vilken tid på dygnet som helst. Vin är jag dock mer försiktig med ;)

Men Drottning Kristina.. Nej, det var inte jag.. Är inte helt imponerad av kungligheter.. Kan det ha varit.. Karin kanske?? Jag har också för mig att någon pratat om henne.. Glömska, ja..

Efvis
0

#64..Kanske det var Tessan då?..har för mig det var nåt nick med två s…jaja whatever…

Men Drottning Kristina var en sköning…abdikerade och konverterade och flyttade från tråkiga kalla Sverige till varma härliga Italien och rörde om i påvens lilla gryta…hade för den tiden otroligt ovanliga och sunda åsikter och synpunkter för att just vara kunglighet och kvinna…sågs inte helt med blida ögon…näe…nu ska jag inte lovsjunga henne mer men som sagt…hon är värd att kollas upp….

JosephineF
0

Haha, nick med två s! Och bägge kommer vi från Sundsvall också =)

Hawknestgrove
0

Vattumannen (21/1-18/2)
Du är uppfinningsrik och du lutar åt progressivitet. Du ljuger mycket och ofta. Du upprepar samma misstag gång på gång eftersom du är korkad. Alla tycker att du är ett jävla svin.

Fiskarna (19/2-20/3)
Du är en pionjär och tycker att de flesta människor är skithuvud. Du är snabb att ge igen, otålig och full av goda råd. Det enda du gör är folk du möter förbannade. Du är snarstucken.

Väduren (21/3-20/4)
Du har livlig fantasi och tror ofta du är förföljd av Säpo eller PRO. Du har lite inflytande på dina vänner och folk avskyr dig för att du skryter med den lilla makt du har. Du saknar självförtroende och du är en allmän nolla.

Oxen (21/4-21/5)
Du är praktisk och ihärdig. Du äger stor beslutsamhet och arbetar som fan. De flesta tycker att du är envis och tjurskallig. Du är bara en jävla kommunist.

Tvillingarna (22/5-21/6)
Du är intelligent och snabbtänkt. Folk gillar dig eftersom du är bisexuell. Du tenderar att vänta dig för mycket tillbaka i förhållande till vad du ger. Det innebär att du är en snål jävel. Tvillingar är ökända för incest.

Kräftan (22/6-22/7)
Du är sympatisk och förstående när det gäller andras problem, vilket gör dig till en lättlurad sate. Du skjuter alltid upp saker. Det är därför du alltid kommer att gå på A-kassa och tära på samhället. Alla som sitter i fängelse är kräftor.

Lejonet (23/7-23/8)
Du ser dig själv som en född ledare. Andra ser dig som en idiot. De flesta lejon är bråkmakare. Du är fåfäng och tål inte kritik. Din arrogans är direkt vedervärdig. Lejon är tjuvaktiga slynor och får ut mer av onani än sex.

Jungfrun (24/8-22/9)
Du är den logiska typen och hatar oordning. Din pedantiska attityd gör dina vänner och arbetskamrater fysiskt sjuka. Du är kall och okänslig och somnar ofta när du knullar. Jungfrur blir bra bussförare och hallickar.

Vågen (23/9-23/10)
Du är den artistiska typen och har svårt att hantera verkligheten. Är du man är du högst sannolikt bög. Dina chanser till anställning och bra lön är lika med noll. De flesta kvinnliga vågar är horor. Alla vågar dör av könssjukdomar.

Skorpionen (24/10-22/11)
Du är värst av dem alla. Du är slipad i affärer och helt opålitlig. Du kommer att klättra till toppen av karriärstegen på grund av din totala brist på etik och moral. Du är den perfekta skitstöveln. De flesta skorpioner blir mördade.

Skytten (23/11-21/12)
Du är optimistisk och entusiastisk. Du har en vårdlös tendens att blint lita till turen eftersom du är fullkomligt talanglös. Majoriteten av skyttar är fyllon. Du är en värdelös skit.

Stenbocken (22/12-20/1)
Du är konservativ och rädd för att ta risker. Du är kort sagt en feg fjolla. Ingen stenbock har någonsin betytt något. Du borde ta livet av dig.

Puma77
0

Tack för den Gunilla, nu vet jag mitt ödeFlört Värst av dem alla va ha ha. Skrattande

//Pia

Ledin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

vädur.

vanessa
0

Men Simson, du är eldtecken och det är jag också, så vi passar ihop. Det känns bra. Mina vänner brukar vara skyttar, lejon, vänner av andra könet oxar samt pojvänner tvillingar. Mitt egna alldeles ostatistatiska undersökning av de i mitt liv :-). /Vanessa

karins
0

Va skulle jag va kommunist!? Envis och tjurskallig stämmer nogRäcka ut tungan

Jenya
0

Jag e skorpion, men skulle egentligen varit skytt då jag föddes 5 veckor för tidigt :)

XMalin
0

Jag är skorpion :-)

Pelusa
0

#67 Hahaha….. hrm törs man erkänna att man är tvilling tro… *funderar*Cool

Hawknestgrove
0

Va inte lessen, Pelusa. JAg är ju Stenbock. Komplett värdelös<!

Erika91
0

#68 Haha vi delar samma öde då ;)

Alexej
0

Det är rätt kul, mitt liv består av känsliga fiskar, jobbiga vädurar och knäppa vattumän och några jungfruar som är som jag. Funderade redan om det inte finns några andra, men de är här på hittekatterräddningssajten:)

Hawknestgrove
0

Min sambo fyller år i dag, stackarn. Alltså Stenbock han med. Fast taskig planering av hans föräldrar. Hur fanken kan man ploppa ut en unge på nyårsdagen? Ingenting är ju fräscht då. Allra minst födelsedagsbarnet i vuxen ålder….HAn var liiiiiite bakis idag……OCh inte kommer han till himlen heller. HAn blir ju körkarl för dem som skall ner till pannrummet….Taxi var god dröj….

Nore
0

Du hadde väl spetsat kaffet som han fick på sängen, ni kvinner gör allt för att slå undan fötterna för oss oskyldiga män.Förvånad

Hawknestgrove
0

Hehe, no kaffe på sängen. Nä, så är det ju alltid. Det är ju alltid nyårsafton dan innan och liiiite fest, även om vi inte firar. Själv hade jag en liten elak kopparslagare, trots att jag bara drack en halv flaska KIR. Men vi hade vandrarhem här i dag, på folk som fikade. Så kladdkakan är nästan slut. På fredag är det dags för älginnerfile med vitlökspotatis och till det rysk röd champagne!

Niinnii
0

Jag är ett rytande Lejon xD GRRR..!

destiny
0

#67 Tack! Cool Vattuman är jag.

zenita
0

Gunilla, jag ploppade ut min minsta på nyårsdagen Generad

storAnnette
0

#83 Gunilla har fel tycker jag - nyårsdagen då är ju ALLT fräscht ett helt nytt år och allt!Om en del människor är trötta spelar ingen roll.

Hawknestgrove
0

Hmmmm var får du fräscha gäster? Var får du fräscha blommor? Icke nånstans! HAr 20 års erfarenhet, så jag vet……OCh var får du fräscha födelsedagsbarn ifall de inte är nykterister? Nä, dan innan är mycket bättre!

zenita
0

# 85   men hon ville inte komma dan innan fast jag gjorde allt för att få ut henne :((

Hawknestgrove
0

Ja, du skulle satt in en propp, hahahaha! KNIIIIIIIIP!!!!!!!Flört

storAnnette
0

OK,du får lite tips Gunilla:

Bjud på kalas på kvällen så hinner folket piggna till.Blommor kan man köpa dan innan och förvara inslagna i kylen.

JosephineF
0

Mitt tips om man vill slippa baksmälla ;) Drick ett glas vin kvällen innan du ska ut så blir du knappt berusad! Det är som om man förbereder kroppen! Och inte blir man särskilt bakis heller. Funkar för mig iaf =)

Hawknestgrove
0

Haha! Tack för fylletipsen! Men de funkar inte på en nordbohusläning av den gamla stammen, som struntar i vad spriten smakar! Bara man blir yr i "huet", så är det bra… Ja, karlarna resonerar så här uppe… HAr sagt, att åka karusell är billigare, men det faller inte i god jord! Skämt åsido, det är inte så farligt….. Vi brukar skoja om, att jag köper ut en liten flaska whisky på fredagen åt sambon, sen får han supa så mycket han vill HEEEEEELA helgen…. HAHAHA!

Anette, det är så vi brukar göra, de gånger vi rymt när JAnne fyllde 50 och 60, då "rymde" vi till Nergård, till Siw och Benny… Så vi var borta på nyårsnatten. För här i Bohuslän har de en hopplös vana, att komma hem till folk som fyller jämt mitt i natten coh se till att de blir aspackade, typ svensexa. Men det slapp vi, då vi var bortbjudna.

Kommer ihåg när Benny fyllde 50, då stod det "Auktion" ner vid vägen. OCh så hängde det fullt med krabbor i träden… Snacka om röjarskiva…..

zenita
0

men min minsta har ett mysigt personnr:  010101

Alexej
0

#91 häftigt :)

ladykatt
0

jag är oxe…

Hawknestgrove
0

Ja, Zenita, personnumret var häftigt….

siberlina
0

zenita   ,den ungen kommer alltid va   number  1

lenarydstrom
0

Här kommer ett inlägg från en stenbock, fast jag är ganska mycket skytt, för jag har ascendenten i Skytten. Dvs, omgivningen ser mycket av Skytten när de träffar mig, men lär man verkligen känna mig ser man stenbocken…

Jagharr hållit på i flera år och ställt horoskop, så om någon är intresserad av att få en zodiak-karta på sitt födelsehoroskop, kan jag skicka den plus skriver litegrann kring den om ni vill. Födelsehoroskopet handlar om vilka resurser ni har med er, vad ni har för egenskaper mm. Ni får också en symbollista, så ni ser vad det är för symboler för olika planeter mm.

Jag samlar ju in pengar till Skrutten, så jag tar 40 kr för det.

I zodiak-kartan kan ni se var ni har alla planeter, t ex månen -  hur ni reagerar känslomässigt, Merkurius -  hur ni kommunicerar, talar och tänker osv.

Man kan också se om man har många planeter på ett visst ställe i zodiaken. Det betyder att man lägger mycket energi på ett visst livsområde… 

Att man inte alltid känner sig som sitt stjärntecken eller soltecken, som det egentligen är, beror på att man kan ha många starka influenser i andra tecken…

Maila gärna om ni är intresserade. Jag behöver er födelsetid + födelseort.

Dakrish
0

Jag är våg :) Drömmare, totalt borta från verkligheten.

Mizzi
0

Jag är tvilling

[Tassy]
0

här var de ett tvättäkta lejon Cool

Elcyion
0

Skorpion med allt som det innebär :)

Medarbetare på jack russel terrier

lenarydstrom
0

Tänkte lite på er som skriver att ni inte riktigt känner igen er i ert stjärntecken (soltecken). Det beror ju på att vi har flera planeter i ett födelsehoroskop och det vi kallar stjärntecken är egentligen det tecken solen står inär vi föds. Jag som enligt mitt stjärntecken är Stenbock, lite konservativ, försiktig osv uppträder enligt mina vänner inte alls på det sättet. Känner mig inte det minsta konserativ heller. Kan bero på att jag har månen, som visar hur man reagerar spontant, känslomässigt, i Väduren. Väduren reagerar ju blixtsnabbt med mycket starka känslor, t ex jag blir jätteivrig eller superentusiastisk. Har ni otur kan jag också bli himla arg jättefort (fast deta har jag lärt mig att inte alltid släppa ut på andra…) Därför ser jag ju inte direkt ut som en noggran, försiktig, Stenbock. Men det syns på andra sätt på mig…

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.