Billyhittekatts klubb
Nu är vi i full gång med billyhittekatt. Och vi behöver all eran hjälp. På sidan kan ni hämta banners som ni kan länka till oss och även har vi ett blad ni kan skriva ut och hänga upp hos eran veterinär osv.
Ni får även så klart bidra mede pengarna om ni kan det :) Eller bjuda på våran auktioner som vi kommer lägga upp här när vi har några.
Billyhittekatts klubb får man gå med i om man skänker över 200 kr på en och samma gång. Då får man 3 nyhetsblad om året där det står om vårat arbete och vad som händer hos oss just nu!
Ps. Ni som redan skänkt 200 kr självklart redan med i klubben men skicka oss gärna ett mail till billyklubben@billyhittekatt.se så vi får era mail adresser. Hit kan även ni maila som vill gå med.
Puttar upp
Oj, Ja, nu får jag vänta med medlemsskap till nästa månad, grymma CSN ska ha sin beskärda del denna månad…
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
CSN gillar vi inte alls :)
Blä för csn. fast när pengarna kom till mig var de bra;)
//Pia
ahah jo det är väl så…
Nä, men det är bara att betala och se glad ut.
Jag fick avskrivning på min CSN-skuld när jag blev sjukpensionär.
Jenna
Jasså? Inte jag…men du kanske inte har så hög pension. Ok, det har inte jag heller, men jag har lite från AFA. Men alltihop jag har kvar,faller bort, när jag blir folkpensionär. HAr väl ca 70-80000 kvar… Minskar ju knappt
Tråkiga pengar att lägga
Puttar upp… ni osm är inne på sks forum kan väl hjälpa att skriva lite där :) Har lagt in en ny tråd där