Elses begravning
Hej nu har jag varit på Elses begravning som jag tyckte var lite vemodigt,när man visste att hon låg i den här kistan och inte kunde hjälpa sina katter mer. Men som tur är så finns det folk som fortsätter med att hjälpa Elses katter,och jag vill bara få säg er att jag är glad att jag har fått lära känna denna människa,för det är många kloka ord som jag har fått när jag har frågat henne om katter M.M. Jag vill med den här bilden tacka Else för dom åran vi har känt varandra,och vill oxå tacka Linda för det arbete hon utför på det här katthemmet och givetvis alla frivilliga som alltid ställer upp och hjälp till.
Cuyo
tack för att du delar med dig……
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Tror att våra änglakatter, som finns bortom regnbågsbron tar väl hand om Elsie nu…
Tror också att Elsie har fullt upp, med alla våra änglakatter, som hon nu har runt omkring sig, friska och krya och tama, och hon själv är inte skröplig längre, Maggan47

Ja det märkliga är, att hennes begravning inföll på hennes födelsedag…..

ja, nu får hon leka med ängla katterna…
vad fint det var kistan o blommorna fick lite tårar i ögonen :*I Nu får hon hjälpa alla fian änglakatterna å dom i sin tur ta hand om henne.
Ja, ser ni den ljusa fina grönskan utanför? Som den speglar sig i kyrkans golv?
#7 Ja det var en vacker bild med grönskan utanför som liksom tog över själva kyrkan.
Som ni skriver har nog Else fullt av bevingade katter runt omkring sig när hon nu vandrar bortom regnbågen.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

hon får nog mycket att göra i himlen