Loppmarknad idag:)
Nu bär de av, jag och Melinda ska stå på loppmarknaden i populära brunnsparken här i Ronneby, solen lyser redan nu och jag brände mig tilräckligt igår men det är smällar man får ta;¨)
önska oss lycka till nu så katterna får mycket gåvor=)

Ja Lycka till nu! Håller tummarna att ni får in mycke till katterna!
Ja jag håller tummarna.
//Pia
Jag med.

Håller tummarna för er:-)

lycka till : )
Lycka till säger jag också, och vilken tur med vädret, hoppas det kommer mycket folk med spenderbyxorna på sig
Maggan47
Lycka till! Jag håller tummarna.
Hur har det gått?
//Pia

Hoppas ni fick mycket sålt! Oach att jag inte skrämde bort alla andra presumptiva kunder!
Köpte själv en påse med smått och gott och skämdes över att inte ha mer i kontanter, katterna kasade sig över min väska och jag förstod ingenting tills jag kom på att myntamössen låg där:-) De är vääldigt populära!
Ja, vi är nyfikna om det blev mycket sålt…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
#9 ja, myntamössen e SÅ populära. Det var flera som bara köpte en mus idag för att testa om deras katt gillade det, en var bl.a en god vän till mig, fick ett sms utav henne senare där hon sa att hon skulle köpa en hel hög nästa gång, hennes hankatt hade blivit helt tokig;)
Jo, vi fick sålt för 810 kronor( bordsavgiften avräknad) , helt OK på en loppmarknad första gången och allt tycker jag!
De laminerade skyltarna var en hit, vi sålde 15 stycken:) speciellt omtyckt och bara 1 kvar utav var "för dig är det bara katter, för mig är det håriga barn som går på alla fyra och inte kan prata rent" och vid fara rädda oss med katt och hund.
Fick även ett par önskemål om små klösbräder, kylskåpsmagneter med små katter, skylt med "varning för katten" och med hund istället för katt på vissa.
ja, det var kul att stå. träffade en del känningar inom KKS (ingen nämnd ingen glömd)
Kom även fram en snubbe som trodde att vi kunde ta hand om hans grannes högdräktiga hona på en gång som tydligen inte får komma in, det var besvärligt att prata med grannen och man anmäler ju inte en granne, inte ens anonymt. hittades ingen lösning skulle de avliva kattungarna. Jag fick bita mig i tungan för att hålla mig lugn. Melinda fick honom att ta ett visitkort och sa att han fick ta kort isf och prata med grannen, får se om han hör av sig.
Men annars är jag dundersolbränd och fått mig en dejt dessutom HAHA. Nattklubbarna släng er i väggen, det är loppmarknad som gäller…*fniss*
Jättekul! Grattis! Ja dumma folk finns det gott om….
Härligt. Antar att du kommer vilja ha fler laddningar senare;) En ny variant av skylt är ju redan på väg som du vet.
//Pia
Åh, så knäpp min kommentar blev! Självfallet, så menar jag han som snackade om grannens kattungar……
Haha ja vad roligt det var att stå på loppis! Gick ju jättebra! Skyltarna va omtyckta. Så jag tycker absolut Emma vi måste göra det snart igen!!!!
Skönt få in lite pengar till de hemlösa katterna. Och vi hade jättekul! Träffade alla möjliga slags människor må jag säga. Han med grannens katt va skum minst sagt. Vi försökte ju verkligen hjälpa honom.
Är verkligen inte nattklubb som gäller utan LOPPIS!!! Hahahahaha
Kramar Melinda
Ja du Puma jag behöver redan fler utav dom håriga barnen;) och önskemål fanns om endast en hund på varningskylt utav flera stycken!
Samt magneter med katter på.
#15 hihi jag trodde jag skulle ramla ner på marken o fnissa ihjäl mig sista gången haha.

haha ni verkar ha haft en rolig dag ; ) ….
hehe..
#18 haha ja det var helt sjukt=) Så skoj har jag inte haft på länge.

Skönt att höra : ) hoppas du får fler roliga stunder : )
#20 ja du vet ju hela förloppet..*fniss*

#21 - HAHA aaah och tack för en bra början på veckan ; )HAHAH
Ska börja fixa en med hund av den varianten som jag skickade nu med katten. Har beställt magneter så jag ska se vad jag kan göra där med:)
//Pia

Vad roligt att ni sålde för så mycket! Nästa gång skall jag ha mer pengar på mig!!!!:-)
Naquita, det heter alltså inte "kom hem och drick te och kolla på mina etsningar", utan det heter "kom hem och drick te och kolla på mina katter….."

Jaha det är på loppmarknader dom finns..killar som vill komma hem och titta på ens katter och dricka te..hmmm..
#26 hihi ja tydligen:P

Så att kolla på datingsiter är ute?? Man skall hålla koll på loppmarknadsannonserna?? 
Det skall jag tipsa min väninna om! Hon har tagit bort sina sidor på datingstierna och hon älskar loppisar!! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Exakt, Simson!
ja vi får se hur det hela slutar. Vi ska troligtvis träffas imorgon:P

man kan träffa killar på de messt underliga platser, på en marknad träffade jag en en gång, han var inget att ha men han fick en chans i allafall,
#30 hoppas ni får trevligt!
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Vad roligt att ni sålde före så mycket