Viktig sajt!!!!!
JAg vet att denna sajt berör många av oss. Välkomna in och ta del av det Du vet och kanske just Du har ett ljus att erbjuda i tunneln för dem som ingen väg ser….Du behövs mer än du tror!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

jag ska titta in på den sajten
Det här är en sådan sajt… som jag inte vet vad jag ska säga om, personligen… bra att det finns, mycket bra. Men för folk i sådana förhållanden som mitt (M/s, D/s) så kan de vara förödande. :-/
Så jag kikar och läser, men går nog inte djupare än så.
Ja förut så tyckte jag, att denna sajt var Fokus tyngsta. Men sedan jag kom med som både medlem och Medarbetare, så har jag fått insett att detta är den svåraste på hela fokus. Vill tillägga, att vi har en avdelning, som bara medlemmar kan läsa. Och den som känner, att den har något att berätta gärna positivt, gör så stor skillnad för många! ÄVen om man kanske bara behöver skriva av sig.

Har aldrig vart där innan men ska kolla ijenom den sen, mycket intressant och tungt,,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

*En tung sajt..men det känns skönt att den finns för människor som behöver stöd o hjälp..
har varit inne och skrivit på ditt inlägg, Gunilla, ett av dom vill säga, mycket bra, visste inte om att den fanns, och har inget behov av den nu, men kan man hjälpa någon med egna erfarenheter på gott och ont, så tycker jag man ska göra det, misshandel är ett så vidsträckt begrepp, behöver inte vara fysisk, utan psykisk misshandel som pågår länge, är lika om inte mer nedbrytande Maggan47
Det känns som en viktig sajt om ett mycket viktigt men svårt ämne som det behöver pratas betydligt mera om.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Ja och hittills, så tror jag, att vi i alla fall har hjälpt en att bryta sig loss!
Tack för att ni tittade in!

Ju fler desto "bättre". Missförstå rätt…kan bli lättare att öppna sig om man ser fler med liknande upplevelser…en kran som öppnas…
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Ja, bara att ha ett ställe att kunna spy på kan vara till stor hjälp.
Det är en sajt jag håller mig ifrån. Jättebra att den finns, men jag klarar tyvärr inte av att inte försöka rädda alla. Jag vill så gärna att alla ska må bra osv, så jag kan köra mig själv in i väggen i mina försök att göra det bra för andra :(
Medarbetare på jack russel terrier
Ja, det kan vara så för en del. MEn känner du för det och har något som kanske kan hjälpa, så välkommen!