Soff-potatis Klubben
Jaha och vad är det då`???????????
Finns faktiskt folk som inte kan engelska här.
Blir så rasande.
Grrrrrrrrrrrrrr
Kör en snabb översättning :)
Som du ser på kattbilderna så ser de ut som två soffpotatisar. De ska starta en klubb med andra soff potatis katter här på forumet, dvs om det finns fler med bilder på sina soff-potatis katter i den positionen som mina sitter i ;)
klubb-måltiden består av grönt potatis mos med köttbullar, så finns det några fler forumkatter som vill visa upp sig, så varså god :)
Ok,. här kommer en till soffpotatis!!http://hittekatter.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=82ed3107-cdaa-4e27-8c6a-9cf67dbdcf7c&Filename=Scandalbeauty6_[320X240].jpg
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Hahah, slappis!!!!!

Vilken blyg Bilbo! :-P
Blondie, det är ju inte min engeslka, det är ju Danillo som skriver ;) Han vill ju ha soff-potatoes friends från Wolrdwide pläjsis ;)
#12 Han är ungefär 6 månader nu. :)

Det är ena riktiga soffpotatisar vi har allihopa. Fina bilder på era kissar…………….
Här kommer en riktig soffpotatis som sover mest hela dagarna. Rasmus 14½ år…

Och här kommer nr 2 Lillpysen ca 10 månader som enligt matte sover alldelse för lite………

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Karin visst är det Mozart? Herrgud vilken svans han har… och en sån vacker goding….. Rasmus har så liten och smal svans att Lillpysen har både längre och tjockare fast han är bara 10 månader….
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

#21 Haha..Det är My ;-) Det här är Mozart….;-)Knappast någon soffpotatis, han är nog som din snygge Lillpysen, Han liknar så min Chadow, som jag kallade för just Pysen..men han försvann spårlöst hösten 2006 :-(
Rasmus har en härlig gosemage anebit:-) Det här är då Mozart..nästan dubbelt så stor som My.

Kommentaren ville inte följa med så det får bli en ny post. Den katten kan väl få vara med i the Sofa Potato Club?

Ooooh, Danillo hälsar via mig att han är glad att hans och Kjell´s klubb har blivit så stor med en massa potatisar ;)

Du milde vilka underbara bilder som finns i den här tråden..man blir ju alldeles tossig av att se den ena härligheten efter den andra, här kommer Lassie som undrar om han får tillträde till den trevliga soff-potatis-klubben;-)

hihi, jag bara älskar den där stilen, man liksom bara ser hur magen, á la homer simpson väller ut ;)
Hihi se inte bekvämt ut precis