Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbilder-filmklipp
Läst 1460 ggr
Highlandertess
0

Bildserie - ny klösmöbel

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är jag igång med en bildserie igen :-) Var på Molkom marknad idag och kunde inte låta bli en klösmöbel. Den kostade 259 kr i vanliga fall, men på marknaden 100 kr! Bra för min plånbok att hitta sådana fynd och roligt för min katt.

Vad är detta?

Highlandertess
0

_
Ska man våga?_

Highlandertess
0

Det var ju inget farligt.

Jenna-Gun
0

Jättefin möbel och kisse.

Ledin
0

fin möbel dom har fått :) bra bilder du lyckades ta med ;) alltid kul med bilder.

Engla
0

Jättefin! Verkligen värd priset!

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Imasy
0

Oj, det var ju ett riktigt fynd! fin var dem också, även så den tillhörande kissen ;)

Hirit
0

Fin kisse och fin klösmöbel,prisvärd. Har funderat på att köpa en klösmöbel till ….. fast jag får nog kolla på Överskottsbolaget. Visserligen har vi Tasseborg i Östersund där det finns ditt och datt att välja bland till kattor o hundar. Det dröjer några månader innan det blir marknad här - typ Storsjöyra marknad och höstmarknad'

Highlandertess
0

Ja, han leker som tokig med den :-)

Erika91
0

´Vilka fina bilder! Din kisse ser ut att tycka om klättermöbeln :) Ett riktigt fynd gjorde du också!

Hawknestgrove
0

Jättefin! Jag såg på Lidl förra veckan, då hade de också en jättefin kombinerad variant av kryptunnel och klösmöbel. Den gick på 495 kr, hade inte jag köpt min stora höga som jag har nu, så hade jag köpt den. Lidl i Uddevalla alltså, jag vet inte hur det är med de andra butikerna.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Sidentass
0

Åhhh så fin den är, och vilket kanonpris!

Lena
0

Det var en trevlig klösmöbel det där som du skaffat! Verkade även falla kisse i smaken! :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hawknestgrove
0

Ja, ni som är ine på Lidl, kolla om de har den som jag talde om. Faktiskt jättesnygg! Lite i stil med denna, mörkblå och kombinerad tunnel och torn liksom. HAde visserligen kameramobilen med mig, men man får ju inte fota på såna ställen.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....