Nervöööös matte !
gaaah ! nu åker vi med Lyka till veterinären !
Önska oss lycka till… Lär behövas..
Om damen bara vill in i transportburen ;P

Lycka till!!! Hoppas innerligt att allt går bra för dig/er!!!
Ja vem har inte fått riva halva lägenheten för att få fram huliganerna till transportburen…
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

HEHE , vi ska vara där om 15 min , åååh hon vägrar gå in :@
Om du är nervös så känner
katten det och vägrar .

Ja precis som Jenna säger. De känner av det mesta.
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
HAha då får vi hoppad det gått bra. Annars så får man ta till den elaka metoden. Häll ner katten i buren. Och så godis förstås, när den väl är inne….En liten liten bit….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
mitt bästa knep för att få in lilla Morriz som totalvägrar gå in i transportburen är att backa in henne…då finsn dte inte mycket hon kan göra….går "jättesmidigt" och behöver då inte bli stress- och panikartat!
Ja, det brukar också funka. Men ibland så går itne det heller. Då blir det tuffa metoden. Sen får veten ofta hälla ut katten också, för då vill de inte gå ut…..
Hihi det var ju bra varianter.
Här kryper de in själva oftast då de är så himla nyfikna av sej.

önskar allt lycka till…låt oss höra sen hur allt gått..
*håller tummarna*!
Ja med Pipis är det aldrig problem. Hon går in i buren, när hon inte ska gå in, så det blir problem dubbelt upp, så att säga….

NU är vi hemma igen, aldrig någonsin har vi blivit så illa bemötna, först ville dom inte ens lägga ner energi på henne då hon är en skyggis…
Sen börjar dom iallafall med att lyssna på hjärtat…
Ooh allt sådant lät bra : )
Dom kom iallafram till att hon har stor/stark förstoppning, samt vätskebrist…
Åååh så nu har hon fått vätska… INTE poppis ;P
MEN !
jag har ett stort problem, denna kära veterinär gav mig inte information om hur hon ska bli av med förstoppningen..
Inte hur fort vi skulle komma tillbaka om hon fortsätter så här, hon fick ingen medicin, ååh dom sa att hon KANSKE kommer bli bättre med droppet…
Hur blir hon av med förstoppningen ?
Sen sa hon även till oss att vi borde överväga hur vi skulle fortsätta med henne…
Dvs, hon ansåg att vi skullta ta bort henne, så reagerade jag iallafall samt F.
Hon sa även att dom egentligen ville lägga in henne och medicinera henne med vätska och så där, men de var inte rätt katt… Dom ville inte göra det för att hon är skygg.. .
Jag är så toooook arg och ledsen här hemma….
Hm…. Parafinolja både framifrån och bakifrån. Vilken trist vet! Nä, ring du till Agrias vet och hör dig för mer. MEn just paraffinolja brukar vara det svaret man får nästan överallt. Kostar inte mycket helelr.

kommer aldrig få i henne de : ( …
Försökte ju där en gång, har sådant hemma.. Men aah ..
GAAAH ! jag är så arg, hur kan man inte ge en katt den vård den behöver bara för att hon skygg.

ja det var inget kul bemötande,,,hade hon hunnit få vätskebrist så snabbt,,,, vadå inte lägga in för det var fel katt,,,, suck,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Fortsätter denna tråd i Förstoppning..
Men aah vi är iallafall jätte osams med dom nu