Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 490 ggr
Lena
0

Katterna flyttar till Sverige

På fredag packar vi flyttbilen och åker med katterna från Amsterdam till Sverige. Känns lite pirrigt. Just nu hoppas vi att värmen ska gå ned något. Just nu har vi 31 grader i Amsterdam. Katterna är duktiga och hjälper oss att packa. Hoppas resan ska gå lika bra som det gjorde när vi flyttade till Amsterdam för nästan 4 år sedan- Då var katterna så duktiga att man inte trodde det var sant. Mvh Lena PS! Kommer inte att kunna vara på internet under ca 1 vecka fr.o.m. imorgon den 20/7.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

ladykatt
0

Hoppas att flytten ska gå smidigt och välkommen tillbaka!!

kram/ Ladykatt

Jenna-Gun
0

Oj vad vi ska leva loppan den veckan.

Hoppas er flyttresa går bra.

Kram

Lena
0

#2 Ja när katten är borta dansar råttorna på bordet bruakr det ju heta:)

Just nu ber vi en stilla bön att värmen ska mattas av lite. 32 grader är ingen hit när man ska ut med flyttlass och katter på vägarna. Det blir nog att resa på natten.

Kram Lena

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Jillsan4
0

Lycka till och välkomna till sverige. Kram Jillsan,Psytrance och katterna

Sessan1
0

Hej Lena!

Hoppas hela flyttlasset går bra, o ch välkommen tillbaka till Sverige Glad

Kram/Sessan1

Lena
0

Vill bara meddela att vi nu kommit till Sverige katterna och jag. Den långa flyttresan gick bra även fast det var varmt och svettigt väder. Tack och lov var det bra luftkonditionering i flyttbilen vilket gjorde att kissarna tog det hela bra. Tullen var smidig och bra. Har ingen fungeraden internetuppkoppling ännu - detta skriver jag från lånad dator. Återkommer om några dagar igen…

Lena bland flyttkartongerna

mantrats
0

Välkommen online igen!

Bruno
0

välkommen till Sverige allihopa….bra att ni överlevde flytten i det varma vädret… bra att du påminde mej om flyttkartonger… jag har fortfarande lite flyttkartonger kvar efter 2 månader på mitt nya ställe… ska försöka packa upp dom de närmsta dagarna….

Lena
0

Äntligen är jag online igen. Detta efter strul med internetuppkopplingen och många långa ramsar med ord icke lämpliga att skriva här.

Vi har fortfarande div. flyttkartonger som väntar på bättre tider. Vi måste nämligen köra ännu ett flyttlass från Nederländerna innan allt är på plats. Fast det får vänta ett tag…….

Katterna är nu riktigt hemtama och verkar gilla livet i Alvhem som byn där vi  bor heter.

Mvh Lena

Jillsan4
0

Hej Lena. Välkomna säger vi i Partille. Mvh Jillsan med familj.

Lena
0

#10 Tack Jillsan! :) / Lena

Jenna-Gun
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skönt att flytten gick bra.

Hoppas ni ska trivas där både katterna och ni själva.

kram