Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbilder-filmklipp
Läst 653 ggr
Ledin
0

Vill bara visa Er!

Här har ni några bilder jag har tagit på katterna. Först ut är Missy hon och Tellus flytta hit för 2 månadersen ungefär, då deras gammla matte vart allergisk. Dom är från Malmö, dom trivs jätte bra med alla andra katter och gillar attt få vara ute.

Ledin
0

Ledin
0

Ledin
0

Ledin
0

Våran lilla Mizzan som är så gosig å bara ska vara nära matte överallt vi kallar henne grisekisse pga olika saker dels kelig,älskar alla o är en sopätare där är några orsaker

Ledin
0

Ledin
0

Ledin
0

Våran Sture han är under året, även han är en kiligkisse. 50-50 skogis-perser men ser ut som en persier fast inte så platnosad. Alla våra katter är huskatter. Omplaseringskatter är dom oxå av olika orsaker bara Mizzan vi har köpt som kattunge då till mina man i present fast hon vart rätt bums en mattegris :D

Ledin
0

Tellus är detta.

Ledin
0

siberlina
0

va fina   bilder

Ledin
0

Tellus är svart vid slutet av ryggen där är pälsen så svart så den glänser grön-blå som det gör på skator ska försöka ta kort på när solen lyser ser man det.

Ledin
0

Mizzan är svår katt att ta kort på då hon ska vara med en hela tiden, så ofta blir det bara noskort :) Så att jag lyckades få henne på bild i lite mera normala bilder var ren tur.

Kat08ja
0

Så fina bilder och vilka stiliga katter :-)

Ledin
0

jag hade tänkt ta lite nya kort på Tiara med men kamran hände det något med så den funkar itne nu mera :S typist 2a kamran som pajjat har rätt mycket otur med d-kamra… Å den var lånad oxå gösses jaja det e ju bra köpa lika dan fast ny åt dom om dom itne vill ha pengar isl så får dom köpa en ny.

essut50
0

Vilka vackra bilder på katterna. Underbara katter du har.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Hawknestgrove
0

Jättevackra bilder!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Jenna-Gun
0

Kanske batteriet som behöver laddas

Eller någon inställning du kommit åt.

Kissarna är jättesöta.

Jenna

Ledin
0

åh det va som du trodde det va batterierna phu sicken tur slapp man köpa en för 1200.- som den kostar i dagsläget :D Fick ju erkänna min tabbe för dom vi lånat den av, han trodde det kunde vara batteriet å det va det oxå såååååååå skönt. Tack för att ni gillade kissarna o bilderna :)

Puma77
0

Helt underbara kissar ni harFlört

//Pia