hon brukar sitta i fönstret där sotis brukade sitta
Gosegumman……Rå om henne nu massa, medans du har tid! Men du får säkert chansen att passa lilla fröken fler gånger nu! Du räddade ju livet på henne!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

jo matten är ute på resande fot ibland så det blir nog så att hon får va här ,,,
Hihi. Att bilderna blir stora, har med inställningen i din kamera att göra. Du kan minska ner antalet pixlar på bilderna.

ok jag ska försöka
Ja det finns säkert en grej att göra det med i inställnngarna.

Bollen känner jag igen:)
//Pia
hihi, så gullig

bollen kom i ett kuvär från morgan
Undrar vem som knåpat ihop den
Jättefina kort.
//Pia

är det bra för katter med gräddfil hon älskar nämligen det
Gulliga bilder på gosekissen.
Du får testa och se om hon klarar det för magen. Angelica som vi har är tossig efter både youghurt, a-fil och keso. Om hon får chansen så doppar hon tassen i mattes frukosttallrik.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
JA, jag har alltid hållit på, att syrade mjölkprodukter visserligen innehåller laktos, men brukar inte orsaka problem. Så här har de fått gräddfil, youghurt och fil om de vill ha.

jag vill skämma bort henne så mycket som möjligt,efter allt hon varit med om i 2 månader ute ..
Ja gör det du! HA det så mysigt, ni två!

hon har hittat två favoritplatser ,fönstret och balkongen och sotis gamla fårskinn
MMMMMM mys på det förtjänar ni båda så väl!

men hur ska jag kunna lämna tillbaks henne sen när matte kommer hem, hon är ju så gullig..
Ja du, det får bli en fråga då det. Se det så här. Den matten måste ha brytt sig väldigt om sin kisse, då hon förstod, att kissen hade det bäst hos dig och att du räddade livet på den. Att du dessutom gav dig till känna och talade om, att katten fanns hos dig, gör nog ännu mer. Du hade ju helt sonika kunnat knipa om alltihopa och behållt henne, ingen här inne hade förebrått dig. Så du kommer nog att få träffa kissen väldigt, väldigt mycket……

ja vi får se vad som händer, det ska bli kul att träffa matten iallafall…