bortsprungna katter
finns nån sida där man kan söka efter bortsprungna katter.vet någon det,,,
Har du kollat på Stocholms katthem under efterlysningar? Finns en del där.
Du har ingen bild eller ngt så kanske fler kan hålla ögonen öppna om det är den katten du tog hem som du menar?
//Pia

ja det är den, jag ska sätta ut bilder snart
Ja ngn borde ju sakna den som sagt. Oturligt att lappen fallit bort om det nu var ngn i. Du har inte kunnat kolla om den är chippad?
En bild här inne kanske vore ngt också. Finns en hel del kontakter som sagt och många inom stockholmsområdet.
Hoppas den kommer tillrätta och att ägarna är ansvarstagande.
//Pia

Blocket har efterlysningar
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

jag tycker inte att man sätter på en katt ett läderhalsband med bjällra och namn skruv om man inte bryr sigom sin lilla katt,namn lappen är som agt borta ,och nånstans kanske det si´tter en matte och saknar sin goseplutt
Var det inte kissen du hittade vid en mack, har du satt upp en lapp vid macken? Kanske de var på genomresa och rastade där och kissen smet? Eller ifall det finns någon rastplats i närheten av macken, sätta upp lappar där med. Jag skulle då åka dit katten smet och leta om det var min katt.

den är väldigt gosig
Ja, att den är påkostad halsband med tug tyder i alalfall på, att någon bryr sig om kissen. HAde du kollat om den var IDmärkt? Annrs lägg ut på blocket, kostar 20 kr, men INGEN bild där! Får du tag i ägaren så betalar de antagligen gladeligen den lilla pengen….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....