Dagens Ros !!
Går till hela hittekatters befolkning.
För många skratt och härliga dagar.
Tack för all bra hjälp, tillit och rådgivning.
Men ett extra tack till ÅsaF som funnits bakom/framför mig hela tiden ! Under massa veckor som jag behövt ha nån extra mycket! Tack så jätte mycket Åsa du är guld värd !
Åh Åsa kom inte säg att du inte gjort något, för då ljuger du ! ;P

Jag vill också ge dagens ros till alla här inne som jobbar på så starkt för alla missar. Och som trotts allt detta orkar bjuda på en suverän blandning här inne mellan gråt och skratt. Här kan man läsa allt från de tragiska delarna som vi alla jobbar för att få bort, till sorgen när vi mist någon kär till glädjen i att vinna saker och hjälpa så eller bara roliga historer eller roliga bilder.
Tack alla.
(ett ps. Liinda jag har faktiskt inte gjort något)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ÅsaF: Jo det har du visst det! 

-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

ÅSA - de har du visste… du har vart en otroligt hjälpande hand i flera veckor nu… Du har stöttat mig massor och gett massa goda tips och råd … Så ge dig !

Tack ni är för söta. Fast jag anser fortfarande inte att jag gjort något. Jag har varit en medmänniska och lyssnat på Ciiviiic men det är inget särskilt med det. Alla skulle ställa upp när någon behöver det. Så det så.
Kram och tack i alla fall.
Audiatur et altera pars

Åsa: "Alla" skulle inte göra det…"alla" gör inte det…inte ens de närmaste många gånger…(IRL)…
…när det kniper springer de flesta åt motsatt håll…skulle kunna berätta mycket där…
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

#5: Okej kanske inte alla. Men alla som har den minsta medkänsla i kroppen. Och det är de flesta i alla fall :-)
#6: Tack
Audiatur et altera pars
Inte för att jag vet vad du har gjort Åsa, men du förtjänar nog säkert en bukett rosor :)
Jo men jag menar alla som kämpar för hemlösa kissar

#8: Nej det gör jag inte, Men tack i alla fall :-)
#9: Tack
#10: Japp läste det. Och jag håller med dig om att alla här inne som kämpar förtjänar det. Precis som jag skrev i #1. ;-)
Audiatur et altera pars
Håller med er och spär på rosandet med att överräcka virtuella tankevarma rosor och hjärtan till alla passionerade och engagerade personer i kattsvängen.
Både härinne och därute…

från Pelusa och kissorna på kajjoskanten
Stämmer in med lite dagens blommor här också! Allt engagemang är värt både rosor och guldmedaljer! :)

Fast jag envisas ju alltid med mina Holländska Tulpaner! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"