Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbilder-filmklipp
Läst 1099 ggr
Naquita
0

nu är det VÅÅÅÅR(bilder)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och Rastgården är så gott som klar, bara en snyggare möbelgrupp och matta som fattas;) Och lite inredning för hunden o katterna med såklarrt. Mer hyllor och sådant.

Nu är det vår i luften, ingen tvekan om saken. Min egen hane Noah med stödisen Zimba. här kan man snacka om hårbollar;)

Naquita
0

Grabbarna plattnos njuter för fulla muggar;P

Ciiviic
0

vad härligt för dig : ) . Grattis :D

Naquita
0

Wilma tyckte det var jättespännande!

Naquita
0

inifrån sett=)

Naquita
0

Fr.v Totte, Stödisarna Zimba och Simona, Wilma och Noah:)

Naquita
0

Den här rastgården har jag och MelindaS gjort alldeles sjääälva UTAN någon hjälp..jag gjorde sista biten idag(dörr som går att öppna) duktiga vi är vaCool

Naquita
0

Psst, ser du öppningen där? vi kanske kan sticka och vara lite ifred bruden….

Naquita
0
Naquita
0

Mysigt att få vara ute=)

Naquita
0

Fnys…Ingenting för mig, kallt o dant därute..Jag är ju eventuellt dräktig….;P

Ledin
0

åh vad du är händig :) fint å visa dom med snabel att även vi kan lite händigt göra :)…  Jätte fint vart det å ser att katterna o vovven njuter för fullt :)      Har idag själv rivit ner ett staket det ska jag ta å sätta upp på annat ställe (var en familj som bodde här innan med sjuk son, vet inte riktigt vad han hadde men iaf var en säker liten trädgård för barn) så den har jag rivit ner å den sak allså upp lägre bort och så ska jag göra en liten kaninhage av dom kortare delarna med nät över. Jaja får väll se vad det blir i slutändan vad man gör med det, allt va ju ganska så nytt å fint så iget ruttet allså :P

Mizzi
0

Ååå va härligt dom har det, ni skulle se min lilla skruttiga balkong en person på den så är det fullt Ledsen

Det är tur det finns selar så man kan gå på promenad ute i vårvädret Flört

Naquita
0

Snart forumfika hos mig eller vad sgäer ni;) Kanske förstamajgrillning?:)

Jenna-Gun
0

Jättefin rastgård. Bra jobbat.

Katterna o vovven ser ut att trivas bra där,

Jenna

Simson
0

Vi trodde också det var vår så vi letade fram stol, bord och duk och satt ute i helgen…nu snöstorm!! Suck!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Simson
0

Men ni ser verkligen ut att ha det härligt!!! Kommer ni upp och snickrar in min balkong senare också??? *blink blink*

Hawknestgrove
0

Snyft…. bor så fel, så inga vill komma på forumfika hos mig…… BuähhhhhhhhhGråterLedsen Sofia hade så bråttom, så de hann inte ens stanna på en kopp….http://www.hittekatter.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=a0f8683c-4f3e-4a74-9858-83855069fe6a&Filename=Utsikt%20altan.JPG

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Simson
0

Vad mysigt du har det, Gunilla!

Hawknestgrove
0

Ja, bortse från "rotet" till höger. Det mesta är borta…..Men lagårdsvägen ser likadan ut. JAg vägrar att måla den utan ställning eller sklylift.

MelindaS
0

Jag blev riktigt överraskande stolt över hur fint vi lyckades få till din rastgård. Glad Helt själva, vad vi kunde. Sedan att jag tappade både hammar på din fot och ja tappade massa annat på dig det är ju en annan sak haha. Roligt hade vi i alla fall! Och den blev verkligen superfin!!!! Och vad katterna verkar njuta av det. Vad skönt för dem. Jag vill ha hittekattsgrillkväll hos dig SNARAST!!! Jag kommer garanterar! Glad

Kramar

Ledin
0

Gunilla jag kommer gärna på en fika å kollar in lite katter som du har med, du förklarar dom så bra så det låter som ett roligt gäng å träffa :) Du har säkert lite bra växter å lite bra tips om sånt med. Jag förstår om du itne vill måla den där ladan utan skyddssaker ser högt ut :S tror inte jag skulle våga mig upp alls om jag ska vara ärlig. :P tuppar väll av å dimpar ner pga höjden hehe.

Hawknestgrove
0

Hehe, Ja men det där med växter, det är det dåligt med…. HAvre åt älgen nedanför, det är ungefär allt som finns, förutom blommorna i krukor och lådor. Ja mitt knäppa kattgäng ja… som kanppt visar sig… Ok, sätter man sig i soffan och fikar, då brukar de vara rätt oblyga. Arne brukar ordna med folks hår. Tvätta dem i huvet och så….

Lena
0

Vad duktiga ni är tjejjer! Ni får komma till Mellerud och hjälpa oss med att inhängna balkongen! :) Här är det bara ruskväder varje gång man har tid att jobba med det.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hawknestgrove
0

Första vårtecknet på riktigt… Den första äckliga lilla myran vandrade över tangentbordet…… Snart invaderar de min tandborste…..

tigersvalan
0

min tiger sitter innanför altandörren och möter myrorna med en öppen mun XD

han tycker attt det är mums med myra… mattes hjälte <3

Hawknestgrove
0

Åh, lycko dig…. Kan man få leasa din katt ett tag? Här äts det bara flugor…

MorganP
0

Hörde jag inte att det skulle startat en tråd om forumfika under maj-juli?

Sidentass
0

Himmel..vilka underbara bilder..på så goa missar…önskar en rastgård här också.men man är så opraktisk så man kan skratta sig fördärvad åt det..

Hawknestgrove
0

Men jag hyrde in min snälle granne….

http://gunillas.hideaway.dinstudio.se kolla inslaget  "Nu har vi fått kattgård!"

Faxlin
0

#17: Jag vill. Ska bara få bilen att styra mig åt det hållet :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

karins
0

Så fin rastgården blevGlad Så när blir det nu forumsfika i din fina rastgårdFlört

Naquita
0

Hihi ja vi kan gärna ha en forumgrillning här längre fram=)) Just nu är det så kaaallt…*brrr*

karins
0

Ja lite varmare vill vi ha 

Jenna-Gun
0

Våren var är du?

Simson
0

Det får vara hur det vill med våren…det var ett riktigt vackert kort, Jenna!!!

solweig
0

grattis naquita till en sån fin rastgård. jättefin.

Puma77
0

Jösses Jenna, det där är ju lika mycket snö som vi har haft på hela vinternFörvånad Här har fjärilarna vaknat t.o.m. såg tre stycken i fredags.

//Pia

Hawknestgrove
0

Hm Puma, sluta äggla mig….Tre minusgrader i natt…..

Men ett riktigt vårtecken, som jag gjort själv idag, är att jag bytt alla gardiner! Dessutom, så har jag börjat tvätta de som hängt uppe och hängt ut dem!

Puma77
0

minus va e deFundersam

//Pia

Hawknestgrove
0

Det är när man får skrapa rutor på bilj***n!

Puma77
0

Har aldrig varit med omFlört

//Pia

Jenna-Gun
0

Här är det då +* iaf.

Hawknestgrove
0

Jenna, nu ja! Plus 8, men ingen värme. Blåser snålt

Ledin
0

haha äkliga myran har besökt oss här med tror den kom med på en katt in. Så har jag plockat bort 4 fästingar alla redan en satt på en av hästarna men 3 på katterna fy bubblan dom är äkliga. Så snart får man köpa nya fästinghalsband, hoppas dom funkar för det vill jag testa i år på katterna. Har annars kört med medel i nacken å visst det hjälpte men ett himmla koll på så man inte missar ge dom dosen.

MariannE11
0

jättefint resultat tjejer!

visst är våren här…. nånstans……fast idag var det regnigt o kallt….

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Hawknestgrove
0

JA myrorna brukar hemsöka mitt tangentbord, fast det är dammsuget varje vecka. Då mördar jag dem ju när jag skriver…. HATARDEM! Speciellt när de kryper på min tandborste….