OT Trevlig Helg!
Trevlig helg till alla hittekattsvänner. Här är det också kallt men jag borde ändå göra lite i trädgården….
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Regn här skiner solen. 2 katter ligger o myser ute i solen fast det e lite kyligare idag och regn ska komma har dom sakgt tyvärr :(. Själv ska jag ut å gräva ner några till plattor som jag har nedanför trappen som en gång så man slipper få in en massa jord mm. En massa jobb finns det här ute då vi har flyttat hit i höstas och det har inte gjorts så mycket i denna trädgård innan. Så jag ska gräva land ta upp sten (göra ett stenparti + gång lr något sånt) Men så gillar jag arbeta i trädgård ska klippas å kapas träd så solen får komma fram lite mera ja som ni hör en massa jobb finns. Men jag önskar även en trevlig helg till alla kattvänner.

trevlig helg
Trevlig helg skall ut med katterna i trädgården igen. Var ute i morse men dom gick in efter 5 minuter eftersom jag inte ställde upp och hjälpte dom jaga fåglar. Puckot satt nedanför trädet och tittade på mig att jag skulle hjälpa henne ta fågeln. Hon har aldrig klättrat i träd. Lite får dom göra själva tycker jag.
Trevlig alla. Vaknade av att jag fick ett sms av min systerdotter Sarah id 10.30 tiden..Tycker om att sova länge på morgonen. Katterna har fått frukost så dom är nöjda. Pontus ligger nära mig och Milou är i vardagsrummet, hon saknar sin husse som är borta hela dagen.
Solen skiner här men det verkar vara kallt ute. Tur att jag slipper gå ut idag…
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Sarah har varit här en stund, oj va Pontus blev skraj så han stack och gömde sig först under sängen, men kom ihåg sen att garderoben i datarummet var bäst för där har han sin kattkorg. Så nu ligger han där, fast hon har gått för länge sen.
Milou är väldig modig, hon är inte alls rädd längre när vi får besök..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Ha nu en härlig helg alla!