Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 968 ggr
Destany
0

godmorgon 2/4

Idag e det min födelsedag blir 24 år.. Zorro firade det genom att väcka mig 05.20 för han var hungrig.. sen busade vi i sängen ett tag.. Puma firade det genom att hoppa upp i min famn när jag satt vid datan o det brukar hon aldrig göra…

Inge-elsie
0

God morgon har just ätit frukost. Katterna vill inte ha mat ännu eller så vill dom ha annan mat. Har en datakartong i hallen som jag hade tänkt slänga men det vill inte katterna. Dom har den som sovplats. Den får väl stå kvar ett tag till. Skall ta en promenad med damerna idag om det inte regnar igen.

Puma77
0

Grattis Destany;)

Själv är jag ledig vilet är otroligt skönt. Blir en slappdag och bara ta det lugnt. Vädret är grått, dimmigt och trisst så det blir datorn och kaffe hela dagen. Kanske en film men kattgos är helt klart inbokat.

//Pia

Alexej
0

Grattis Destany! Hoppas du får en fin dag!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

essut50
0

#0 Grattis på födelsedagen..

Har varit vaken sen 08.30 då klockan ringde, ska iväg på ett möte på jobbet idag. Så det blir tågåkande idag igen, men den här gången inte så långt, bara till Tumba, det tar ca l timme och 15 minuter från Kungsör..

Vädret här är grått och mulet. Pontus ligger i klätterträdet och Milou vet jag inte var hon är just nu..

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

SamanthaJones
0

happy birthday to you, you live in a zoo. you look lika a monkey and you smell like one to :)

med lite fel i engelskan här och var men det får ni klara av :P haha

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

solweig
0

grattis på födelsedagen, destany. hoppas du får en fin dag.

Leffe
0

God morgon alla. Grattis på födelsedagen Destany. Här hemma är bara jag vaken, alla katterna sover som om de har varit vakna i flera dygn innan de somnade
Sköt om er

karins
0

Grattis Destany! Hoppas du får en härlig dag

Hawknestgrove
0

Grattis på födelsedagen, denn regniga 2:a april!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Ciiviic
0

Grattis på födelsedagen : )

Jag sitter här hemma i en iskall lägenhet och fryser, väntar på att taxin ska komma så jag kommer till sjukhuset :) ..   Börjar tröttna på sjukgymnasten… Men lite hett är han allt.. Vädret är .. väldigt GRÅTT !! .. Tråkigt värre, sen har man väl inte så många andra planer på ge .. : ) .. Katterna sover, dom är nog trötta efter deras fight dom haft.. Uschi Uschi.. Flög hår här hemma.

Jenna-Gun
0

Vår äldsta kisse blir 17 år

Solen skiner och fåglarna kvittrar.

+8*.

Grattis till dina 24 år

Destany
0

tack så mycket allihopa..jo vädret e så tradigt idag.. har varit ute o handlat grejor till en tårta som jag ska slänga ihop senare..

MariannE11
0

grattis även från oss…hoppas solen når dej!

först vaknade jag 3 av en gnällande hundvalp som ville bajsa… det fick han göra på tidning…. sen gnällde han vid 6 igen…. klädde på mej provisoriskt o gick ut för att sedan somna om ett par timmar till…. fantastiskt…. hunden somnade också om för han är rejält morrontrött….

nu så ska jag trampa iväg o handla lite lunch…orkar inte äta frukost…..bra föredöme som mamma jag är…

jag är hemma o VABbar så jag tror vi tar det rätt lugnt…. får se vad jag o dottern hittar på… hunden måste ut på en solpromenad sen iaf….

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Jenna-Gun
0