OT: jenya här ;)
woohoo nu sitter dom här hemma :) jenya och hennes karl :) Ååh dom är redan döööööds kära i Basse the tiger ;) . Just nu sitter han inne i köket och smörar för Jenyas karl :) . Riktigt mycket gos, kärlek vid första ögonkastet :) . samt lite hår överallt på köpet :) .
Så ikväll blir det massa med kattgos, och packning som gäller :) . för att seedan transportera oss till Ullared :) imorgon, ååh i veckan blir det gos med den omtalade Darling ;).. Woohooo :) ..
åååh jag ska försöka hålla fingrarna i styr för att inte råka få med mig en misse hem ;)
Hehe kan vara svårt det.
Åh, då väntar jag på rapport!!!!!!1
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

#2 - inte skrika ;)

Gunilla - Självklart ;) talar om sen om träffen :)
HAr inte fått höra något om Darling. Är hon kastrerad nu? Hur mår hon?

Gunilla, jag ber om ursäkt att jag inte skrivit… Jag låg sängliggandes största delen igår.. På kvällen…
Darling är kastrerad, öronmärkt och vaccinerad…
Jenya kommer skriva om de idag.. Vet inte varför inte gjorde de igår… Men de kommer. men nu är hon iallafall kastrerad
Jättebra. Då kan jag känna mig lugn. Blev så orolig, så jag fick svårt att sova, faktiskt……

Aaah , men de var inte meningen ! Du var inte bortglömd. jag som mådde skit bara..
Men så nu vet du.. ska ringa Jenya lite senare, och kolla lite mer : )
Ja, jag är inte lugn ännu…HAr ju sagt till förre ägaren så sent som i förrgår att kissen skulle kastreras i går….

jaa men katten är kastrerad, och jag har sagt det tusen gånger att de skulle ske Tisdag…
Om den gamla ägaren är så oróligt för kastreringen, varför gjorde han det då inte själv?
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Nä, han är inte orolig för kastreringen. Det var jag, som talade om för honom, att den skulle kastreras. HAn ringde oss i ett annat ärende och frågade hur det var med Darling, så var det bara. Så jag tog det som argument att han skulle ringa till veten och betälla tid för mamman, så det äntligen blev gjort. Som jag sagt förut, så är det svårast att vara profet i sitt eget land. JAg har ju sagt, att jag stäler upp och kör katten til vet, bara han beställer tid.Vill inte bli osams med honom heller, då vi kämpar tillsammans mot flygplatsen här i Näsinge och han trots sin originalitet, är väldigt kunnig i såna frågor.