Bild: Tre Goda Vänner!
Här kommer det en ny bild på våra katter. Det är Isolde som nu omger sig med hela två beundrare. Othello & Sigfried.
Kan även tala om att Naquita och jag bestämt att Isolde ska få stanna här. Hon har ju rotat sig så fint och blivit så god vän med de andra katterna. De skulle helt enkelt inte kännas rätt för henne att få flytta. I så fall skulle även friarna var tvugna att flytta med henne.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

vad söta, åååh va roligt att hon får stanna :)

va gulligt

Vilken goshög! Fint att hon får bli kvar.
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Inte ligger mina så sött ihop.
Jenna:(

Härligt Lena att Isolde får stanna.. Har faktiskt anat det länge.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Men vilken trevlig nyhet att Isolde kan stanna hos er..tänk vilket kärleksgäng det blivit hemma hos dej, men så vet jag att du jobbat mycket också!

Så härligt att Isolde får stanna hos er
Så skönt att Isolde får stanna hos er.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
ja det syns ju att det är ett bra kompisgäng och bra att du vill att hon ska få bo kvar. Säger som Jenna så där fint ligger inte mina i myshög :-/ är lite avis på er som har såna myshögar hemme. Men grattis Isolde till ett bra hem med fina vänner.
vad glad jag blir över ditt beslut, kan ju inte bara skicka ut Isolde, utan friarna med, och då blir det tomt
Maggan47
Vad kul att Isolde får stanna hos er :-)
Ja det är väldigt trevligt när katterna blir så här goda vänner. De kommer ju dessutom från tre vitt skilda håll dessa tre kissar.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Vissa katter vill man bara behålla! Tycker det är jätteskönt att fröken Isolde få stanna. Kommer ihåg de fina källarbilder med henne. Redan då hoppade jag att hon har hittat hem…:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus