Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattmat
Läst 610 ggr
catfoot
0

Djurskyddet..

Min son å hasn sambo är granne med en kvinna som är jämt bortrest, i tjänsten tror jag..

Idag när min son var hem på lunch, ringde en kvinna från djurskyddet på hans dörr å frågade om grannen, hon hade blivit anmäld av någon att hon lämnade sin hund ensam…Vi vet å har reagerat att hon lämnar katten vind för våg, å min son sambo har erbjudit sig att mata å se efter den…Men inget gensvar, hon brukar mata katten ändå..Men någon har reagerat, på hunden, som min son sett så har hon oftast hundvakt, dom har aldrig sett eller hört hunden när hon varit borta enbart katten har suttit å skrikit efter matte, men på den har dom tydligen inte brytt sig om, dom som anmält…

Medans djurskyddet var där så stötte dom ihop med en annans grannes toviga utekatt, vad jag vet så bor den i garaget..dom knäppte en massa kort på den i varje fall.Vad som händer nu vet jag inte..

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Jenna-Gun
0

Ja hoppas de anmäler ägaren till katterna.

Hawknestgrove
0

Bra att de har ögonen med sig…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

catfoot
0

Ja, det kändes som om det finns hopp för våra djur…

OT/Snyggt ....

Alexej
0

Bra, alltid bättre med en anmälan för mycket än för lite!!!

fast det var nog inte djurskyddet utan en djurskyddsinspektör från kommunen.

Djurskyddet är en förening med säte i Stockholm.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

catfoot
0

Ja, jag själv var inte på plats..Du har nog rätt det var nog djurskyddsinspektörer…

Anmälan tycker jag var helt i sin ordning, men att dom skulle ha anmält en utestängd kisse istället…

OT/Snyggt ....

Simson
0

Fortsätt och skriv om vad som händer. Det är intressant att veta.

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady