Aragon 5 dygn!
Tiden går så fort, lille kämpen som var helt livlös när jag drog ut honom efter 5 timmars krystningar och en timme utan fosterblåsa är nu 5 dygn gammal och har små söta springor till ögon. Han lyfter på huvudet och kryper upp på min arm hihi.
Simone är en jätteduktig mamma trots att det är hennes första kull, hon vet precis vad hon ska göra och håller ett vakande öga när jag har honom, hon blir nästan lite svartsjuk när jag håller på med honom och inte henne;)
Simone och Aragon skulle vilja flytta tillsammans, tror ni att jag kan ha sådan tur?? Den som får dom här som sina katter är lycklig lottade, Simone är en helt underbar individ!
Titta jag kan lyfta huvudet nu
Hej världen
Matte kallar mig köttbulle, förstår inte varför
Titta bara så avundsjuk mamma blir.
Matte se mig se MIIIIG
Pusskalas
Hela familjen samlad hehe^^
nu är jag nöjd hälsar Simone, bajj!
Men jesses så söt han är.
Vilken ullboll.
De är ju så ljuvliga så det är inte klokt.
Vilken vacker kissemamma.

Verkligen go kille, o mamma håller koll i bakgrunden.!
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Mamma o bebis är såå söta =)

läckerbit
Vilka ljuvliga bilder, hoppas dom får ett bra hem tillsammans.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Härlig teckning på kissen. Och som vanligt dina lockande bilder som går rätt in i mitt hjärta. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Ja teckningen är ju lite kul faktiskt! Ser ut som Aragon har fått mamma Simones en halva svarta ansikte på sin högersida;-) Om det blivit en bebis till kanske den hade fått vänster ansiktshalva svart hehe:-)
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Awwww va stor han blivit. Tiden går så fort dom första veckorna :)
ursöt liten familj Maggan47
Åh dessa små öron och dessa små tassar med sina enormt lena trampdynor suck vill bara pussa.
//Pia
Underbara bilder på den lilla kattfamiljen! Det värmer hjärtat att se dem! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
han är ju så fint tecknad med halva vit o halva svart totalt klockren :) lite udda å ta en snuffs å lukta på grabben från mig. Håller med dig Puma7 dom där öronen å tassarna så lena så små så söta å det bästa är att dom luktar bäbis :) Så sät liten mamma som är så duktig å lånar ut sin bäbis men vill ha lite kel för lånet :)

Jag vill oxå gosa med denna söta lilla kattfamilj
Underbara bilder:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

vilken gulling!….*kär*….
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Men jisses så fina bilde på de ljuvligaste varelser..man blir ju upp över öronen kär juh!
Ja visst är han helt uuunderbar:D Igår var ja o hälsade på halv syskonen/kusiner eller vad det nu är. de är nu 4 veckor coh springer omkring på ostadiga ben hihi
ett smakprov.
Herregud jag tror jag dööööööööör.

//Pia
Vilken sötnos :-)

En sån underbar liten gosig gris Aragon är! Härligt tecknad… 
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Ja, visst e de alla så söööta.:D Han har öppnat ögonen helt nu, min lille minigris^^
Man blir bara sssssååå aviiiiiiiis
Vill ni veta en hemlis, Simone och Aragon har en mycket seriös intressent;)

Vad kul!
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Jättekul :-)

Vem kan inte bara bli SÅÅÅ KÄÄÄR när man ser dina fotografier på lilla familjen?!?!! Tror säkert att de får flytta tillsammans! Lycka-till-pussar från oss!!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
aa, eller hur:) Nu har han öppnat ögonen helt för några dagar sedan..*ler* Kommer en ny bildtråd senare, min blogg ligger nere:((((

Kommer snart och kattnappar lille Aragon och hans mamma