Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 686 ggr
Puma77
0

Kort skänkes...

I mina gömmor här hemma har jag 10 gamla kort som har legat nu ett bra tag. Jag själv har ingen som helst användning för dem och nu har jag bestämt att de ska ges bort. Då jag gör det mesta till KKS så är det ju så att de har egna så därför behöver jag inte dessa längre. Jag var och lämnade en hög i vintras på djurskyddet här i stan som de kunde sälja om de ville men jag tror nog att en del stoppade dem i egen ficka för de verkade gilla dem.

Nu frågar jag här om det är någon som är intresserad av dessa 10 kattägarkort som jag har. De är laminerade och på baksidan kan man skriva uppgifterna med spritpenna. Har sett olika liknande men denna påminner om KS egna. Jag har orginalbilderna kvar som man kan skriva ut och laminera och de finns i kattägare, hundägare och djurägare som brukligt.

http://hittekatter.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=74e6d783-5bf4-433b-a90d-d3dbc42ca701&Filename=katt%C3%A4gare.jpg

//Pia

Hawknestgrove
0

Puma, testa att lägga dem på Tradera på välgörenhet! Då kan du själv välja vart du vill att pengarna skall gå!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Puma77
0

Jag har ju inte tagit tag i tradera än och är inte riktigt inne på internetbanken riktigt än. Men det kan ju vara en idé kanske framöver. Just desa tänkte jag dock skänka till kanske ett katthem eller något. Kostar ingenting.

Däremot undrar jag om inte KKS har egna på tradera. Vill inte lägga ut fler varianter då.

//Pia

Hawknestgrove
0

Hehe, men ta dem då till Sofia! Hon kan lägga ut dem för sitt lilla stödhems räkning!

Puma77
0

Ja jag kan höra med henne. I så fall skickar jag dem till henne så får hon bestämma hur hon vill lägga ut dem. En liten slant kan de ju ge. Vilken Sofia menar du egentligen så vi är på samma spår.

//Pia

Erika91
0

Å så fint kort!
Ja Sofia bör du skänka dem till så hon får in pengar. :)
Sofia_85 tänker jag på, det tror jag ni också gör :)

Puma77
0

Ja jag har skrivit så det är bara att vänta på svar nu. KKS tar 20 kr st för dessa om jag minns rätt. Så får man ut det st för de här så inbringar det 200 kr.

//Pia

[sofia-85]
0

Gud va snälla ni är som tänker på mig! Glad

Puma77
0

Flört Nu är dessa bokade.

//Pia

Erika91
0

Skrattande

Hawknestgrove
0

HEh, rena auktionsgänget här inne ju! Ska ta och testa budera på något också

[sofia-85]
0

Du kan ju buda på Pumas kort Gunilla… :) Ska lägga ut dom nu.

Hawknestgrove
0

HAha, ja då får jag väl ta och bjuda då!

Puma77
0

Ja kom igen nu alla:))

//Pia

Hawknestgrove
0

Den har inte komit upp än!

Puma77
0

Sofia kanske lägger upp en länk sen. Var inte längesen hon fick bilden av mig.

//Pia

Hawknestgrove
0

Nä, man kan om man använder gamla söksidan på tradera, även söka på säljare. Sofia heter sofiaa85. jag heter Hawknest.

[sofia-85]
0
Hawknestgrove
0

Heh bjudit 20 kr! Så nu är det igång!

Puma77
0

Kanon, lycka till nu.

//Pia

[sofia-85]
0

Super :)