Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 1302 ggr
[sofia-85]
0

Nu är de här :)

Så nu har vi äntligen kommit hem och alla katterna mår bra. De små är såååå söta:) En svart och en vit/svart. Uppdaterar med bilder imorn nu ska de vila, äta och kanske ett toabesök med. Tur att Stefan kunde köra :) Dom e så fina. Tur att de finns folk som Naquita och martdat och Stefan :)

martdat
0

Tur att de fick hjälp av dej, nu kan ingen djurskyddsinspektör ta dem!

Måsste tillägga att det är tur att det finns sådana som Eva oxå som körde denna lååånga sträcka för att rädda dem. även om det är hennes katter så har hon varit otroligt hjälpsam och stark i detta som är en fruktansvärd händelse för henne.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

[sofia-85]
0

Självklart Eva med… det kan inte ha vrit lätt. Det är min värsta mardröm att någon skulle ta mina djur ifrån mig

annebeate
0

Så skönt att resan gick bra och att katterna nu finns i säkerhet. Tack sofia!

Hoppas nu också att de fyra som är kvar  också hinner räddas. Tiden börjar bli knapp.

essut50
0

Lycka till med katterna. Tack för att du ställde upp för dom.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Hawknestgrove
0

Toppen, Nu hoppas vi på de övriga…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Ankah
0

Ja, de var riiiiiiiiktigt gulliga, de där kissarna som skulle till dig! Jag passade på att titta lite på dem när Eva körde förbi här med Björne!

[sofia-85]
0

Dom e så söta:) Cissi har inte kommit fram. Hon ligger bakom tvättmaskinen än, Hon har ätit och gjort sina behov men det var nog i natt. Hon var så rädd igår hela hon skakade…

[sofia-85]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är bild på mamma katt med bebisar. Den vita bebisen ser man ju tydligt den andra ligger under hakan på mamma men den e svart så den syns inte på bild. Tog med mobil. Ville inte stressa henne med blixt…

Ni får gärna ge namnförslag till mamma katt??? Tror Eva kallade henne lilla hönan men det låter ju inte som en katt…

FÖRSLAG TACK :)

Ankah
0

He he…. Pollita kanske - lilla hönan på utrikiska?

[sofia-85]
0

utrikiska?

Pollita var ju ganska sött och ovanligt..

martdat
0

Pollita funkar väll lika bra som något annat!

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

[sofia-85]
0

Pollita får det bli då :)

emjon
0

Tack Sofia för att du ställde upp för kissarna. Nu hoppas jag att det går lika bra för de som är kvar också.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren