Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 434 ggr
karins
0

OT Trevlig Påskdag!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är det iskallt och soligt -10 gr så här på morgonen

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=27e4ec15-a575-461b-aa5d-505b6b84d88a&Filename=Påsksnö 002.JPG)

Inte en enda katt vill gå ut. Ludde var ute på trappen, men var snabb som en pil inne i den goa värmen igen. Ha en bra dag alla!

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=675bf9f9-162a-436c-9e34-30087ce2f0a8&Filename=kalltute 003.JPG)

Jenna-Gun
0

Här är det -18.5*

Inte heller någon kisse

som vill gå ut. Lådorna är flitigt använda.

Vi hade planer för denna dag. Men det är för kallt.

Jenna som fryser

essut50
0

Godmorgon. Här skiner solen och ingen snö alls. Hurra..Ska bara vara inne och ha det bra med katterna.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Inge-elsie
0

God morgon här skiner solen och det är 6 grader kallt. Katterna tigger mat hela tiden och har ingenting att göra. Har fått dagens första utbrott men det kommer nog mera tror jag. Hur får man någon att vara minde egoistisk, går det?? Jag avskyr när någon hela tiden säger Jag vill och Jag skall och tittar på mig att jag skall göra det.

Hawknestgrove
0

Ja, här var det inte mer än 12 grader varmt inne i morse… Så jag drog mig i det längsta för att gå upp…. Lägsta nattempen här var  minus 15

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

martdat
0

Här är kallt men soligt, Bäbis kom hem från djursjukhuset i dag, legar inne mån till söndag stackarn,,,Skönt att hon är hemma.

Min dotter är på ett jäkla humör och jag mår sådär i dag,,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

karins
0

#4 Huu..det var kallt! Dina tossor är bra att ha i kylan Gunilla ;-)

Sidentass
0

Har aldrig någonsn varit med om en så kall påsk som denna! Man kan tro att det är juletider istället..då hade vi de betydligt varmare! Katterna håller sig inne nu i värmen, går dom ut så är dom inne igen efter ett par minuter!

martdat
0

#7 ja jag var ute och tog en längre promenad i går när man ändå var på landet, kändes som julpromenaden, i julas när jag tog samma var det mycket varmare och trevligare,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.