Kristianstad-Landskrona
Hej!
Eventuellt behöver KKS transporthjälp med katter på söndag den 9/3 mellan Kristianstad till Landskrona. Ska du denna sträcka eller vet någon som skulle kunna göra en insats så hör gärna av dig till mig. Tass på förhand!
Mvh
Morgan
Puttar upp!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Putt

Ngn?????
Hallå? Ingen som kan ta sig en liten biltur?

mailade morgan innan och erbjöd mej ta det med tåg, men det är ju mycket enklare med bil. konstigt att ingen erbjuder sej, det är inte så långt lixom :P
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

#5 de flesta av oss bor nog inte i omrädet, hade man bott på någon av orterna hade det varit lättare, så där har du anledning att inte jag erbjuder mig, jättebra om du ka ta det med tåg, studerande har ju rabatt oxå!
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

jag har skånekort, eftersom jag pendlar till lund. så det blir ingen konstnad alls för mej :)
men det bor ju ändå relativt många människor i skåne. ^^ menar inte att någon som inte bor i närheten ska göra det. kanske inte är så mycket skåningar här.
hej! Åker sträckan Ronneby- hässleholm på måndag förmiddag…Men det beror på hur många katter då vi antagligen har en del redan att kånka på…
Putt! då finns det i alla fall alternativ!

#8 PM:r dig

synd, fick veta att det inte blev något av det hela :( stackars misse som inte fick komma iväg. missförstod jag om det var ett permanent hem han skulle till? de backade ur iaf, eller hur det nu var.
Suck…. lila kissen…..