Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 595 ggr
[sofia-85]
0

Intervju idag :)

Idag ska ja och göra min första intervju för KattBladet. Hos en uppfödare… ska bli så spännande. Tänk om ja gör bort mig :) haha

Nu svammlar ja.. Önska mig lycka till! :)

Någon bra fråga ni skulle fråga??

SofiaJ
0

Fråga om kostnader.. vad kostar det att föra upp en kattunge inklusive allt?!! Specifiera kostnaderna..

fråga vad de kattungarna brukar ligga i pris?

Fråga varför de föder upp katter?

Frågorna innan är bra för att visa på att man inte ska föda upp katter för att tjäna pengar..

Varför har de valt rasen?

varför är det viktigt med stamtavla?

Varfr inte huskattsavel/blandrasavel istället?

[sofia-85]
0

Tack för tipsen :)

Erika91
0

Vad roligt! Lycka till! Det kommer du att klara finemang! :)

Ledin
0

nej nu är väll interguven över :C hadde en bra fråga om varför renrasiga katter kostar mindre i norr å mera ju lägre ner i landet man kommer gäller säkert alla katter men just det med renrasiga katter ser jag priskillnad på ibland 2000kr skillnad så är dom med papper,vett kollade dolda fel försäkring osv allt är allså samma.

[sofia-85]
0

Japp nu är den över men tog ett tag och komma hem i detta skit väder. Glashalt och snöstorm. Det gick jätte bra… jag frågade massa men hon var duktig på att berätta också :)

Hawknestgrove
0

Ja fy tusan vilket bajsväder det blev!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Ledin
0

:O jaså här har vi bara haft en massa blåst å regn som alltid men det e ju oxå b-väder :P

Sidentass
0

Det kommer säkert att gå mer än bra..du är så otroligt duktig med ditt kattblad att man blir avundsjuk, juh!!Flört

[sofia-85]
0

Tack Sidentass :)

Det gick jätte bra… Känns konstigt att komma hem till nån och ta massa kort :) Nu har ni en live intervju att vänta er :)

Sidentass
0

#9 Grattis!

Jag visste väl att du skulle klara det galant:-)

Erika91
0

Där ser du :)
Det gick ju perfekt :)

Lena
0

Det ska bli spännande att läsa! :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"