Katterna är glada idag..
Det är vi oxå, anledningen är att vi får inglasa vår balkong, fastighetsbolaget har sagt Ja, vi får betala ca 200 kr mer i hyran per månad men det är det värt. Så nu ska vi bestämma en dag som firman kan komma och fixa balkongen.
Ska bli så spännande och se hur katterna reagerar när man öppnar balkongdörren..

" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Åh, så bra! Då får ni ett extra rum! Så mysigt under våren, när solen komer och värmer gott!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
å vad mysigt det är med inglasad balkong, är ju super å slippa gå ut på balkongen å få blöta strumpor :9 å slippa snön,regn mm Kalas för katter snacka om att dom trivs där nu :) Å inte var det dyrt heller själv betala vi 300kr i månd då vi bodde i lägenhet extra för inglasning är värt varenda kr å du kan ha det som en djungel där ute :) ps undvik änglatrumpeter fast dom trivs jätte bra i inglasadbalkong men för missarnas skull så hoppa över den ds
Visst ska det bli skönt med ett rum till. Det behöver katterna här hemma, lite luft skadar aldrig. Kanske det blir några blommor på balkongen, alla som har balkonger här i vår fastighetsbolag får blommor och jord varje år gatis..
Inglasad balkong är verkligen bland det bästa som som vi varit med om. Katterna bara älskar den och det blir verkligen som ett rum till. Vi har haft krukor med vinterväxter på balkongen sedan i december och det är underbart att se hur katerna sitter och snosar i dem. Nu när det varit sol i ett par dagar så står dörren öppen hela dagen och fönstret vid matplatsen är ut mot balkongen. Under fönstret har jag ett långt smalare bord med växter på bland annat en kruka med trefärgad ljung. Igår när jag tittade ut hade Athos lagts sig över krukan och låg och njöt av solskenet mitt i ljungen. Åh vad det värmde mitt hjärta att se de och ångrar att jag inte tänkte på kameran.
Jag är helt övertygad om att båd du och katterna kommer stormtrivas med den inglasade balkongen.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
#4 När vi bodde i Tumba hade vi inglasad balkong för Tusses skull..Han älskade att vara ute på den dygnet runt, och vi hade ett svalbo strax ovanför balkongen så han var så lycklig.
Synd att han inte han uppleva vår balkong här

Men vad härligt för er!
Då kan ni tillsammans med katterna ha det riktigt skönt därute..blir ju som ett extra rum!:-)
oj få gratis jord å blommor rena lyxen :) haha hitta en rolig sak du kan ha där ute :) http://www.buxus.se/tradgardskitsch-g138.html