ot godmorgon
GOD MORGON ALLA GLADA KATT ÄLSKARE, HA EN SKÖN DAG
God morgon själv ser ut att bli ett fint väder ute idag med kallt men solit :) önskar oxå att alla får en bra dag.

Godmorgon! Uschigt väder, regn och blåst. Ska in till Lyckeby och handla matvaror samt några säckar kattsand. Ha en bra dag!
Solen skiner och det är -7*-
Det blir nog en fin dag.
Ha det

Godmorgon! Regn, regn,, snöade i natt men det har regnat bort, ska te stan en snabbis, tvingade med grannen, hatar att åka nånstanns själv,ska köpa några öl te helgen, har ju inte vart ute sen januari,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Godmorgon.
Ännu en fruktlös natt i mitt kattletande. Fick masa mig upp kl 06 för att morgonfodra och släppa ut hästar, nu ska jag krypa ner i sängen igen och vila. Det har äntligen varit plusgrader inatt, tänker så på min lilla Maja som är därute någonstans… gör så ont i hjärtat.
I eftermiddag ska jag på osteopatbehandling på öland, åh vad det ska bli skönt! Sen ska jag soova.
Hoppas det blir en bra kattdag för er alla!
God morgon har inte sovit mycket inatt. Det har varit spring på alla både 4 beningar och 2-beningar. Men nu sover alla utom jag.Börjar bli lite trött på släkten, skall ligga lågt ett tag.
Godmorgon, vaknade av att telefonen ringde, men det gjorde inget skulle ändå upp. Har sovit 4 timmar inatt, så är det när man är uppe på nätterna och härjar. Ska inte göra nått speciellt idag, bara gå ut och köpa handbukett till begravningen imorgon i Flens kyrka.
Solen skiner men det är kallt ute tror jag.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"