Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 1042 ggr
Simson
0

Läraktig katt...

Vad gör man med en katt som älskar utskrifterna från skrivaren och som har lärt sig att trycka på knapparna på skrivaren så det kommer ut papper som han kan jaga??? SUCK! Förvånad

Jo det är min lille huligan…Julian! Skrattande

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Erika91
0

HAHA jag skrattar ihjäl mig! Skrattande 
Vilken smart katt du har, fast katter är ju smarta i och för sig Flört

GosChippen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, katter kan…….

Han är så lik min Chippen. Är han lilamaskad?

Puma77
0

Jag kännr igen det där. Min förra skrivare fick jag tejpa igen alla luckor för Thindra öppnade dem annars. En dag när jag kom hem så hade hon fått upp luckan där patronerna sitter och slitit ut en skumgummi list:( skitkul. Tur att jag hade huvudet med mig så jag stängde av den.

//Pia

siberlina
0

majja   satt  och  titta på mig varje morgon   innan   jag hade  vaknat     ordentligt och när jag  vände  mig om i sängen   så jick  hon  och satte   sig på  andra sidan   som jag  vänt  till…..

Simson
0

Julian är blåtabbymaskad. Mycket ljus, så han kanske kan vara lilatabby?? Söt men olydig! =)

Simson
0

En gång när pappret inte kom ut tillräckligt fort satte han in tassen och fastnade med klorna…  SUCK! =)

Puma: Kul att det finns fler som kan!!? =) Härligt om hon fått ut patronerna också!? *fniss*

Puma77
0

Ja visst vore det härligt:( Tur att hon är svart i så fall äre hade varit om det vore dina katter;)

Hoppas det gick bra med tassen.

//Pia

Ledin
0

smart misse som lärt sig skrivaren :) Här har vi bara en gök som tycker det e kul med att gå framåt tillbaka på t-bordet så det pipper gärna stanna till så det låter lite extra länge.

Simson
0

Jag hade satt igång virusscanning på datorn för något år sedan och sedan satt mig vid tv'n. Efter ett tag tjuter datorn och jag tänker att jösses vilket virus den fått tag i!!

Kommer in och ser katten stå på tangentbordet…vilket tjockt virus…

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=e4f40c59-d3b0-4d20-b6ef-53897093c9ec&Filename=Atos vid tangentbordet.jpg)

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=4907b066-59a3-4f83-ac7e-73ed79c5a808&Filename=Atos vid tangentbordet2.jpg)

- Tjock?!! Jag??! Never!

Puma77
0

oj oj oj snacka om virus.

//Pia

Erika91
0

HAHAH Skrattande

Simson
0

Äh! Jag får inte datorna att reagera på kameran så jag får inte över korten på skrivarhuliganen…suck!

Ledin
0

haha ja det e så där min katt gör gösses å dom tycker någ det e rätt kul med det där pipande :) Va rätt kraftit virus datorn åkt på med ;)

Sidentass
0

Nämen är det till att ha blivit med sekreterare!!! Skrattar så gott för mej själv..vet ingen annan råd än att du får dra ur skrivarkontakten!Flört

#2 Underbar bild..tänk så missarna älskar kartonger!!

Wiizy
0

hahha. :D

helenaroth
0

Här hos oss har vi en liten, liten oskyldig kattdam som får pappren att fara genom skrivaren med fart! Hon har upptäckt vilken knapp som ger roligast resultat! Har ingen bild som bevis mot den lilla huligankissen så jag visar hur gott hon sover när brottet redan är begått!!!!

Simson
0

#16 Precis! Finns inga bildbevis har inget heller hänt??! =) Helt oskyldig mao! =D

Jag får inte igång kameran så jag kan inte lägga ut mina bildbevis. =(

Sidentass
0

#16 HI,hiii..våra missar brås väl på sina datanördar till mattar!!! *skrattar så gott för mej själv när jag läser om deras tekniska kunskaper!"*:-)

Simson
0

Katterna hade bitit av kabeln till kameran så jag har inte fått ut några foton!

Här kommer bildbevisen på Julian:

JosephineF
0

Men Simson, ser jag rätt? Säg inte att det ligger en dyna på skrivaren för att katterna ska kunna ligga där? Hahaha..

Erika91
0

Skrattande

GosChippen
0

Man kan kanske slå av strömmen till skrivaren????!!!!!  Flört

Simson
0

Nu skall alla vara snälla! Skrattande

Jossan: Det är en trasmattslöpare som ligger över skrivaren så att katterna inte skall riva sönder knapparna. Tyvärr fattar Julian ändå hur man gör! Han trycker tills det plingar till och så får han en utskrift. Suck! Skrattande 
Det är en hylla ovanför så de kan inte komma in och lägga sig på den sock.

GosChippen: Jo jag slår av skrivare men Julian fattar hur man slår på den nu. Suck! Jag slår numera av strömmen på knappen som sitter på förlängningsdosan så ingen strömming finns fram till skrivaren. Skrattande

Idag skrev Julian ut två papper och somnade sedan med tassen inne i skrivaren! Dubbel-suck! Skrattande

Ankah
0

He he….tagen med handen i kakburken, med andra ord… De är gulliga när de är knäppa på det sättet!

JosephineF
0

Jag bara älskar Julians uppfinningsrikedom! Han är kungen av Hudik!

Simson
0

Där får jag nog rätta dig, Jossan…Julian är huliganen av Hudik i så fall… Skrattande

JosephineF
0

Kung, huligan, schmuligan.. Han är stentuff iaf! Skrattande

MorganP
0

Märker att det bästa är att man inte har ngn skrivare (så kan ägaren i sin tur peka finger till katterna för det).

Blondieisbackagain
0

HAHAH :d Peka finger till katterna Skrattande

Hawknestgrove
0

Eller som jag, ha skrivaren gömd inne i hurtsen till skrivbordet. På hyllan ovanför har jag scannerna. Så jag haar skrivaren avstängd utom när jag sakall skriva ut. Då är båda skyddade för kissarna, som annars gärna hoppar omkring på bägge

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Ankah
0

Oj, har du scannern ute?! Akta så de inte lär sig använda den och du hittar en massa scannade bilder av kattrumpor efter att de varit där och busat! Skrattande

Hawknestgrove
0

Nej icke. Både scannern och skrivaren står inne i hurtsen på skrivbordet. bakom dörre… Men jag får ha öppet, när skrivaren är på, annars blir det för varmt för den

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

karins
0

Ja skrivaren är då ett populärt ställe att ligga på. Och är den igång poppar papprena ut, under en förvånad kise..Här sover Sippan i allskönsro..

Erika91
0

Sippan är så fin :)