kattpungen
på min förra katt sotis så hängde pungen nästan i golvet den var stor,på ludde så syns den knappt, vet någon vad detta kan bero på.

den förra kanske inte va kastrerad ? xD

jo han var kastrerad…

weird….
men alla katter är väll olika där bakom :P
bilbo ha ju större pung är blondie HAHAHAH
så tro inte du behöver va orolig =)

blir dom inte mera hängiga när dom blir gamla gubbar…eller har jag fel

Rasmus som blir 15 år i höst har ingen pung alls. Jag har alltid trott att en kastrerad katt inte har någon pung…..
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

anebit.jag trodde ochså det innan jag fick sotis, men han hade en riktikt stor pung..
haha det där låter rätt så kul pungen nästan häger i backen han har inte pungbrock. Dom katter jag har sett har normala stenkulor där bak. Tror inte dom blir större ju ädre dom blir. Han hade väl enorma kulor din gammelkisse :D

ja den va stor .men hängde som en gele klump. så det va inte så att det var det första man såg på honom….men den hängde och svängde när han jick

Det har jag aldrig hört förr!

hahah svängde när han gick det skulle jag allt vilja se 

hi,hiiii

det är därför JAG tog upp detta här, för jag vill ha någon förklaring till det,det finns så många kattexperter här..det kanske helt enkelt inte va en pung….

#9 Även katter kan ha klockspel alltså. 
På min Gustav som blev 16 år syntes nästan inget spår alls av pungen.

ibland kallade jag honom för pungkulepojken fast med mycket kärlek.
Arne har en liten tom pung, syns nästan inte. Kollar jag på Harald, som blev kastrerad som vuxen och ganska nyligen, så har han en större tom pung. Hm… skulle bli roligt att höra hur det ser ut på Bamse sen. Han var rejält utrustad……
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....