Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 1286 ggr
siberlina
0

kattpungen

på min förra katt  sotis  så hängde   pungen nästan i golvet den var stor,på ludde   så  syns den knappt, vet  någon vad detta  kan  bero  på.

Blondieisbackagain
0

den förra kanske inte va kastrerad ? xD

siberlina
0

jo han var kastrerad…

Blondieisbackagain
0

weird….

men alla katter är väll olika där bakom :P

bilbo ha ju större pung är blondie HAHAHAHRäcka ut tungan 

så tro inte du behöver va orolig =)

siberlina
0

blir  dom  inte  mera hängiga  när dom blir gamla   gubbar…eller har jag fel

anebit
0

Rasmus som blir 15 år i höst har ingen pung  alls.   Jag har alltid trott att en kastrerad katt inte har någon pung…..

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Jenna-Gun
0
siberlina
0

anebit.jag trodde  ochså det innan jag fick sotis, men han  hade  en  riktikt stor pung..

Ledin
0

haha det där låter rätt så kul pungen nästan häger i backen han har inte pungbrock. Dom katter jag har sett har normala stenkulor där bak. Tror inte dom blir större ju ädre dom blir. Han hade väl enorma kulor din gammelkisse :D

siberlina
0

ja den va stor  .men hängde som en gele klump. så det va inte så  att  det var det första  man såg  på honom….men den hängde och svängde  när han  jick

Erika91
0

Skrattande Det har jag aldrig hört förr!

Blondieisbackagain
0

hahah svängde när han gick det skulle jag allt vilja se Skrattande

Sidentass
0

hi,hiiiiSkrattande

siberlina
0

det  är  därför  JAG   tog upp detta  här, för jag  vill  ha någon  förklaring  till   det,det finns   så många kattexperter  här..det  kanske   helt  enkelt    inte va    en pung….

destiny
0

#9 Även katter kan ha klockspel alltså. Glad

På min Gustav som blev 16 år syntes nästan inget spår alls av pungen.

siberlina
0

ibland   kallade  jag    honom  för pungkulepojken  fast    med  mycket  kärlek.

Hawknestgrove
0

Arne har en liten tom pung, syns nästan inte. Kollar jag på Harald, som blev kastrerad som vuxen och ganska nyligen, så har han en större tom pung. Hm… skulle bli roligt att höra hur det ser ut på Bamse sen. Han var rejält utrustad……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....