Klösbräda med "stil"
Sitter och letar klösbräda kombinerat med bollbana och kom förbi denna snygga klösbräda! http://hem.feber.se/art/37551/klsbrda_med_lite_stil/
Ingen anledning att inte ha en klösbräda hemma för att de är så "fula" längre… 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Den va snygg, men tänkte jag, den kan man ju bygga själv
Den var både enkel o fin jag gillar den skarpt. Ja visst kan man göra klösmöbler själv men ofta så får man dom inte så himmla snygga :P idag var jag å handla hem mera kattmat en säck iaf dom hade en billig enkel hög från golv till tak för 400:- halva priset på den det som var bra var att den va som en pelare med hyllplan på inget mega möbel allså utan enkel o ren vit va den oxå så den följer ju modet :). Billit som tusan, kolla oxå på sängar till aktter omg det va dyrt 1000:- för en mjuk korg nja då blir jag snål.
Jaa jag ska baske mej snickra en sådan till mina katter.

Den var ju helsnygg! Ett par sådana skulle jag vilja ha här hemma..hussens fåtölj ser idag ut som rena tvättbrädet efter sylvassa klor;-)
Tur det finns fåtöljer på loppis att köpa billigt.

jag kan inte se den :/ står sidan kan ej vissas :/

#6 HEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!! Härligt att du är tillbaka!!!!!! Du är saknad!!!!!!!!!! Kram kram!
#6 Du får prova igen

ser ju ut som en bit matta dom kapat till å klistrat dit :) snygg o enkel sånt gillar jag.

Ledin: Snygg bild! Klöset är snyggt med det snygga trävalet de gjort!
Men de höga boktravarna skulle inte bli långlivade här med mina huliganer… 

den var verkligen snygg. ser ut att vara skön oxå :)
konstigt nog så klöser våra katter inte alls inomhus. de klöser utomhus däremot, mycket, på allt som är i trä. men inne-inte alls. och dom är ändå inne mycket.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
#12 jaså å jag som har fått skaffat en liten klös bröda här itne alls så bra men ska göra en egen variant av ett riktigt täd :) med lite saket på. Jag gillade den där med och gör men den riktit bra så funkar ju en sådan i hallen å sitta på när man tar av o på skorna. allt som går att städa under är bra :)