Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketttips-råd
Läst 1188 ggr
Simson
0

Klösbräda med "stil"

Sitter och letar klösbräda kombinerat med bollbana och kom förbi denna snygga klösbräda! http://hem.feber.se/art/37551/klsbrda_med_lite_stil/

Ingen anledning att inte ha en klösbräda hemma för att de är så "fula" längre… Flört

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Kittentotts
0

Den va snygg, men tänkte jag, den kan man ju bygga själv

Ledin
0

Den var både enkel o fin jag gillar den skarpt. Ja visst kan man göra klösmöbler själv men ofta så får man dom inte så himmla snygga :P idag var jag å handla hem mera kattmat en säck iaf dom hade en billig enkel hög från golv till tak för 400:- halva priset på den det som var bra var att den va som en pelare med hyllplan på inget mega möbel allså utan enkel o ren vit va den oxå så den följer ju modet :). Billit som tusan, kolla oxå på sängar till aktter omg det va dyrt 1000:- för en mjuk korg nja då blir jag snål.

Jenna-Gun
0

Jaa jag ska baske mej snickra en sådan till mina katter.

Sidentass
0

Den var ju helsnygg! Ett par sådana skulle jag vilja ha här hemma..hussens fåtölj ser idag ut som rena tvättbrädet efter sylvassa klor;-)

Jenna-Gun
0

Tur det finns fåtöljer på loppis att köpa billigt.

Blondieisbackagain
0

jag kan inte se den :/ står sidan kan ej vissas :/

Simson
0

#6 HEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!! Härligt att du är tillbaka!!!!!! Du är saknad!!!!!!!!!! Kram kram!

Jenna-Gun
0

#6 Du får prova igen

Ledin
0

Ledin
0

ser ju ut som en bit matta dom kapat till å klistrat dit :) snygg o enkel sånt gillar jag.

Simson
0

Ledin: Snygg bild! Klöset är snyggt med det snygga trävalet de gjort!

Men de höga boktravarna skulle inte bli långlivade här med mina huliganer… Skrattande

Hennum
0

den var verkligen snygg. ser ut att vara skön oxå :)

konstigt nog så klöser våra katter inte alls inomhus. de klöser utomhus däremot, mycket, på allt som är i trä. men inne-inte alls. och dom är ändå inne mycket.

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Ledin
0

#12 jaså å jag som har fått skaffat en liten klös bröda här itne alls så bra men ska göra en egen variant av ett riktigt täd :) med lite saket på. Jag gillade den där med och gör men den riktit bra så funkar ju en sådan i hallen å sitta på när man tar av o på skorna. allt som går att städa under är bra :)