o gud vilka söta katter du har.

Ja - vilken Iris!!!!!
Häftiga katter! :)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hihi… hon fick heta Tova just för tovorma :)
Iris har blivit lilla stjärnan i familjen. Alla som kommer hem vill ta med henne hem:)
De var stallkatter ifrån början. Föddes ute.

åhhh..säger jag bara..vilka underbara missar!!
Är det stödkatter, Sofia? HAr en fundering, om du kanske skulle kunna vara till hjälp om jag hittar fler strömstadskatter, enbart som sluss. I väntan på vidaretransport, alltså….Känner, att nån mer sån här nervpers med osäkerhet klarar jag itne av, vill veta att OM katterna är klara för omplacering och transport av tex mig, så ska jag kunna ta dem med en gång och inte behöva vänta, som jag gjorde med MR MAffig. Nu var det i grevens tid jag tog honom. Med det vackra vårvädret, så hade han nog varit på spatsertur och missat mig och Esssut. OCh JAnne säger blankt NEj till fler nattgäster, han är rädd för att det kan finnas smitta. Givetvis hjälper jag dig med sanering efter nattgästen. De flesta kattern skall ju ändå transporteras söderöver och till dig är det ju inte så långt….Stora utrymmen är inte nödvändigt, nästan vad som helst duger för kanske två tre dagar på sin höjd….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
nej dessa två ska stanna men de var stallkatter ifrån början… Men sambon har kärat ner sig för mycket speciellt i lilla Iris hon är Husses tös :) Men lilla Tova är så rädd ännu att hon med får stanna. Hon är så kär i mina andra pissar så ja har svårt att flytta henne nu.
Ja pm:ar dig Gunilla!
Bra!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....