Hej alla
vill bara tacka för all hjälp jag har fått med blondie av er alla o all stöd man har fått. tack så mkt blondie mår bra o är "frisk"det kmr ta tid tills hans mage blir helt återställd.
kommer att dra mig ut hittekatter då jag känner att jag inte ha något att tillföra.
men ni som vill kan ju iaf maila om ni vill något lr undra
karii_alex@hotmail.com…
Mvh//karin
sista bild på blondie kmr här nytaget i dag han tackar o bockar för all hjälp han har fått 
Blondei sänder en bamse kram till er alla :)
lycka till med blondie,

Vilket härligt foto!! Han ser ut att vilja ta alla i sin famn!! Gosungen där!! Men varför skall du inte vara med här inne mer?? Du har ju massor att tillföra med glada tillrop och uppdateringar på Blondie! Vi kommer att få massor med abstinens utan er två!!
Lycka till båda två med allt ni företar er med!!! Massor med kramar och nosgos från fanklubben!!! Pusspusspuss!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
bra bild den säger allt :) mycket söt kisse :)

Vilken ursöt bild Karin!!
Jag håller med Simson, du har ju jättemycket att tillföra här!
Och vi vill höra hur det går med Blondie i fortsättningen 

Jamen Karin! Nu får du väl skärpa dig! Jag är ju extramamma till Blondie. Hur ska det gå om han inet är här här längre? Det är klart att du ska vara kvar här. Du har massor att tillföra.Särskilt nu när Blondie snart är frisk, då ska du ju bli volontär på katthemmet. har du glömt det?
Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se

Jag tror det är försent tyvärr :/
Det står borttagen på hennes presentation 

Så fin Blondie är. 
Klart du och Blondie ska stanna kvar här. 

Vilken fin bild på Blondie!!! och vad roligt att han mår så mycket bättre nu..men inte ska ni lämna hittekatter..såväl du och Blondie har ju massor att tillföra oss!

Hoppas att du fortsätter att skrivsa om Blondie. Har är sjuk och orkar inte skriva så mycket, men följer alla trådarna här.
Kra till er båda!

Karin , det väl klart att du skall stanna och rapportera om Blondie….. Jag älskar att läsa om Blondie och alla andra kissar förståss.
Katter_e_mitt_liv Det är bara hennes presentation som hon tagit bort. Karin är kvar som medlem…..
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

#10 Är hon? :D
Oj, jag trodde att man inte var medlem längre när det stod borttagen… :(

#11 Nu kollade jag på medlemmar och där finns hon inte. Konstigt eftersom hennes sida finns kvar.. och det står favoritsajt "Hittekatter" Trodde att hela medlemmens sida försvinner när man går ur…… Sorry katter_e_mitt_liv att jag lurade dig. Det var inte menigen…………..
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Jag har inte mycket konkret heller karin att tillföra här, bara mitt stöd intresse och lite pepping! men det är en bra bit på vägen det, så kom du tillbaka!
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
#0 Men det är väl klart du ska stanna. Alla som är intresserade av katter har ju något att tillföra här. Det är inte meningen att man ska vara expert för att få skriva på Hittekatter i Fokus.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

#12 Ingen fara, men synd att hon har tagit bort medlemskapet:/
Jag har inte heller mer än det som #13 skriver.
#15 Det här är ingen tävling om vem som gör mest och är bäst. Bara genom att gå in på sajten och visa sitt intresse gör att man bidrar med mycket. :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

#16 Nej det vet jag :)
Men det känns som man gör så lite :/
Hehe, Katter_e_mitt_liv, du är ju vår maskot.:)
Fler ungdomar av din kaliber då skulle det inte finnas hemlösa katter i framtiden. Du och några unga till!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

karin , du måste va kvar . du har massor att tillföra, tänk om blondie blir sjuk igen , va gör du då…man behöver inte skriva jämt,men det folk skriver är alltid kul att läsa

karin vi kommer sakna alla fina bilder som du har visat på blondie
Borta från hela fokus, ja…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Karin kom tillbaka
nu snälla.

Jag vill också att Karin skall vara kvaaar…
Du är saknad Karin!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

karin kom tillbaks

#18 *morr* jag då? :o)
Du med, men katter-e-mitt-liv var före dig…:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus