Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkatthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 2154 ggr
johnnys girl
0

Vilken päls!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kolla in vilken häftig kisse som flyttat in på Katthemmet. Har aldrig sett så mycket päls tidigare.

Fluffy

Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se

Engla
0

Wow, vilken boll! Var kommer han/hon ifrån?

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

johnnys girl
0

Fluffy kommer från en liten katt-koloni med nio katter som bodde på en liten ö. Nu bor de flesta av dem på Katthemmet och de sista hoppas vi ska komma in snart.

Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.

tervmatte
0

Vilken kisse…. Wow… Den lär inte stanna länge på hemmet, ha ha…

Erika91
0

Gud så söt Kyss
Det var inte lite päls hon hade Fluffy!
Säger som tervmatte, den lär inte stanna där länge!

Ledin
0

åj den kan jag tänka mig ta :) sikken fluffig sak…

kattassen
0

Å vilken mysboll! Verkar ha både Mco och perser i bakgrunden nästan.

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Issa
0

Vilken härlig katt! Mycket pälvård där. Kanske kompis till Kora?

Sidentass
0

Åhhhh…vilken underbar kisse i en så maffig pälsprakt!!. Blir alldeles "sjuk" när jag ser underverket!!

essut50
0

Såg kissen på hemsidan, blev så förtjustKyss men vilket jobb med pälsen..

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

GosChippen
0

Det gäller att börja kamma i tid…..!

Bifogar bild på en av mina pälsbollar vid namn Sture. 

karins
0

Wow vilken fluffig FluffyFörvånad

Wiizy
0

Oj!!

Naquita
0

Oh ja, kamning är a och o, hälsar pälsbollen här hemma;)

Ledin
0

Hehe den där Sture igen :) Så söt han är. Min sture ser ut så här

Simson
0

Har Fluffy klarat sig från tovor?? Den vackra pälsen måste bara vara underbar som välkammad! Puss på sig Fluffy!!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

supermoccine
0

Oj! Säger som Simson, hur kunde katten leva i koloni på en ö utan pälsvård och inte bli en tovboll?

maggan47
0

vilken sjukt vacker katt, säger jag som bara älskar pälsbollar, synd jag har kvoten fylld, annars vore hon välkommen, säger också, hur har Fluffy klarat pälsenKyss

hanna64
0

Tittar på henne varje dag på hemsidan Skrattande

Hon är verkligen vacker Glad

Foto-Pelle
0

Visst är Fluffy cool! Tyvärr så var både hon och burkompisen Tassis lite spända när jag hälsade på och knäppte bilder på dem, så det fick bli som det blev. Två korta snapshots, en liten hög med fräs och sen på tå tassa ut ur buren igen. Vägrar att stressa kisse bara för en bild. Då kan jag gott vänta ett litet tag.

Bifogar bilden som johnnys girl la upp, men i lite större format så att ni kan njuta av hennes underbara charm i fulla drag.

Glad

johnnys girl
0

Tack Pelle för att vi får njuta av dina fina bilder. och jag tycker att bilden på Fluffy blev hur häftig som helst. Trots att det "bara" var snapshots.

Vad gäller tovor så är det märkligt att pälsen inte ser värre ut. Hon borde haft halva skogen med sig, minst.  Hon har klarat av sin pälsvård förånansvärt bra

Simson
0

Pelle: Tycker det var ett imponerande bra och vackert foto om hon var så stressad!! Helt underbar tjej!! Fint tänkt av dig att inte stressa henne mer. Det blir väl fler tillfällen för fotografering senare när hon kommit ner i varv hoppas jag!

Hon borde vara en stor fotboll typ av tovor! Fattar inte att hon kan se så nyfriserad ut!?? Mina ser inte ut så och då kammar jag dem var dag! Hmmm…

Ankah
0

He he….maybe she's born with it?!

Nä, allvarligt - skitsnygg katt! Ser ut som en 80-talsmodell. Glad  Riktigt intensiv - väldigt bra fotat!

Foto-Pelle
0

Ja, det där med lite tovor var jag förvånad över också. Nu inspekterade jag henne inte förvisso så noggrant, men jag tyckte hon såg ovanligt fin ut i pälsen för att ha levt uteliv. Ser fram emot att få klappa henne någon dag *önskedrömmar*..

Simson
0

Pelle: Man "måste" ha önskedrömmar!! Annars kommer man ingenstans! Flört

Erika91
0

Ja det med pälsen, det var lite underligt.
Jättefina bilder du tar Pelle!