expressen
läs expressen idag, idolvinnaren marie picasso. har varit med och räddat flera katter och hundar till livet över hundra tusen kronor samlades in till djuren, fantastiskt tycker jag,

Nej men vad bra!! :D
Har du länk?

gå in på expressens hemsida, jag vet inte riktigt hur man länkar hit sidan, men jag blev så glad när jag läste om det , det nämdes ochså om en katt som heter fonzie , jag undra om det är den lille fonzie , du vet vem jag menar…
ja Marie hade skänkt 15000 bara hon och säger att det inte är sista gången.
//Pia

Men det är ju toppen helt enkelt..nu stiger den artisten i min aktning!!

jag tyckte inte så bra om henne , men nu har jag helt ändrat uppfattning om henne…….

Å nu har jag läst artikeln :) Glädjande besked :)
#5 Jag tyckte inte heller om henne så mycket förr, men nu har jag också ändrat uppfattning :)

Det stod ju:" Expressens läsare är djurvänner. Efter artikeln om avlivningshotade djur har 110 542 kronor skickats till de berörda djurhemmen." Det skulle ju vara ett jättebra tillfälle för oss att säga om Kinas och dems länderna, hur de plågar hundar och katter.

katter e mitt liv , jag håller med dig. man ska inte åka till kina

Nej och inte till de andra länderna som håller på med detta heller!! :/

#9 Nej håller med om det! Frankrike åker jag inte till.
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

#12 Den finns inte kvar nu på expressens sida över senaste aktuellt längre… det var långt ner nä rjag läste det klockan 1 och nu är det borta..

kina var ett drömresemål för mig förut . men när jag vet hur dom behandlar katterna så känner jag bara avsmak för att åka dit

Blir lite förvånad när jag läser här nu: Varför tycker ni inte om Marie Picasso? Är det något särskilt som hon gjort er?

#15 Jag kan inte svara varför, men min känsla av henne förr gjorde att jag inte tyckte om henne… sättet och så..ja man fick förutfattade meningar helt enkelt 

ja skäms ,men så är det . jag kanske hade förutfattade meningar, men hon var med i big brother och låg under täcket och höll på. sen satt hon och grät var och varannan dag i bikt rummet och sen kom hon till idol och grät där ochså, men nu förstår jag att hon är så snäll som hon utgör sig att vara , förlåt marie om du läser detta,,,

Jag har också sett henne på BB och när hon var med i Idol följde jag henne. Jag har alltid gillat henne. Hon är ärlig och rak och mycket känslig. Det är ju därför som hon gråter tex. Djurvän har hon alltid varit det visste jag redan. Har inget ont att säga om henne. Hoppas verkligen att hon får fortsätta vara artist nu eftersom det är just det hon vill göra med sitt liv.

jag hoppas det går bra för henne som artist,för det är de hon vill, …

#18 Joo det är ju bra att hon är ärlig :)
Känner mig dum att jag inte tyckt om henne, men tur att man kan ändra uppfattning :)
marie är grym hon va värdig vinnare!
plus att hon hjälper djur.
hon hade visst betalat vetrinärkostanden för en hund oxså…
det lästa jag på aftonbladet för ett tag sen…

#20# Ja, visst är det bra att man kan ändra uppfattning. :)

jag ska sluta att ha så förutfattade meningar om folk…

jag ska köpa maries skiva

det nämdes något om en katt fonzie i expressen .kan det va den fonzie som det skrivits om pådetta forum

Haha det var värst vad ni fick dåligt samvete då. *fniss*
Mmmm visst är det kalas bara av Marie att skänka pengar o att det dessutom skänktes så mycket pengar till djurhem är ju superduper :)