Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 511 ggr
Ankie
0

titta så söööt!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Blocket annons igen, måste bort står det, ja vad händer annars tror ni?? Hon är endast ett halv år står det, hon är ju så fin.. Om vi inte hade så många…. Jag hade kunnat öppnat mitt hem för många många annars…

Ankah
0

Ha ha! Vad gullig hon var!!!

Ledin
0

antagligen allergi i familjen, hon var iaf super söt. Om du inte tar henne så tipsa om ett katthem så dom itne avlivar henne, 6 månader e ju ingen ålder lätt å hitta hem åt.

Wiizy
0

Länka till annons? vill bara kolla lite. *L*

JosephineF
0

Vi får inte länka till annonser Wizy. Pm:a TS istället.

Sidentass
0

"Måste bort" jisses..så trött o less jag är på sådana uttryck i annonser…fantastiskt söt misse..klart att det går att ordna ett hem till henne..bara man har tålamod o ger henne lite tid..

Ledin
0

bättre att man skriver behov av nytt hem o pga vad det nu är.

annebeate
0

Hon är underbart söt. Ogillar verkligen  när man skriver "måste bort" så hårt. Skriver man inte i annonsen varför hon "måste bort"? En sådan söt liten kattflicka bör det ju inte vara svårt att finna ett nytt hem till.

Ankie
0

jag har nu mailat honom och att han kan ta kontakt med mig om inte något katthem kan hjälpa honom så kanske jag kan hjälpa honom på något vis. Jag frågade vad han hade tänkt göra med henne om inte hem hittas, få se om han svarar. Jag kan tyvärr inte ta hand om henne hur mycket jag än gärna vill men det går ju att slänga ut lite krokar här och där och hoppas på en himla tur….

Erika91
0

Har han svarat än?
Hon var ju jättesöt.

Lena
0

Oerhört söt kisse! Man blir så trött på alla "måste bort" annonser. Vilket uttryck, precis som det vore en reavara i en butik. :(

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

gejsa
0

Detta foto är ju taget i augusti förra året. Så förmodligen är den mycket större nu. Kanske dom inte har råd med en sterilisering?!

Ankie
0

Jasså det reagerade inte jag på, men du ser va… Men det kan oxå vara så att datumet inte stämmer, det gör den inte på vår kamera felar på några månader. Det är vi som inte har ställt om den…. Jag har inte fått något mail tillbaka från honom så hon finns väl kvar så länge annonsen finns kvar.. Lilla fina katten

Ledin
0

suck ja det kan vara så som gejsa skrev att man gör sig av pga inte vill lägga ut för kastrering av katten, vet man ju ffs innan man tar katten att det e behov av kastrering. Man kan prata med en vett om avbetalning om det är så fallet är, då fick jag göra när jag levde själv o en av mina vart sjuka (var försäkrad som tur var annars hadde priset hamnat på 16 000) men det stanna på 2 000:- avbet på 1 000 gick på 3 måna så va det fixat.

GosChippen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Man borde sluta titta på Blocket, men är "beroende", åtminstone jag.

Erika91
0

Synd att du inte fått svar än :/

Ankie
0

Ja han är väl kanske inte intresserad att svara när jag inte är intresserad av att köpa katten av honom. Ja inte vet jag…..

Erika91
0

Så är det säkert :/