Hemlös katt i Malmö

åhhhh…det känns brådskande för denna stackars misse när den lever i så farlig miljö..
Är inte medlem på den siten, men kan inte någon som är det ge tjejen förslaget att kontakta ett katthem i närheten?

Jag är medlem där, men jag har glömt bort mitt lösenord. Men Rädda katten finns ju i Skåne. Någon som kan skicka deras kontaktuppgifter?
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Har tippsat nu,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Yes, jag kan logga in och skicka.

Ok, såg just vad du skrivit, martdat. Du var snabbast=)

#6 Men skriv järna mer om Rädda Katten jag känner inte så mycket till den,

#7: Det står en massa info på hemsidan, www.raddakatten.se
Jag har precis börjat hjälpa dem som volontär och stödhem.
# 7 Kan du dra den länken till tjejen som skrivit i kattforum.se i #0s länk….hon behöver infon eller det kanske du redan gjort?

Har länkat nu, har inte vart här sen i går o har fullt upp med att komma ikapp här hehe,

Vet någon om hon har kontaktat dem?
Hopps att någon kan öppna sin dörr för denna fina katt. Han/hon behöver komma in i värmen.
Om inte katten G.son kommer hit så kan jag kanske ta henne. Det viktiga ær att hon/han kan komma øverens med mina andra katter då jag ær borta vældigt mycket.
Finns det någon som kan fånga in henne/honom så att jag kan ta hand om henne. Har tyvärr ingen möjlighet att göra det själv.
puttar upp för denna viktiga fråga Maggan47
felidae
Jag kan ta reda på om där är någon som har tagit hand om katten annars så kan jag åka dit och hämta den till dig.
Crisse
Låter utmærkt! Hoppas verkligen att det inte har hunnit hænda något hemskt med kisen.

Underbart felidae om du kan ta dej an kissen…hoppas bara att det finns någon i närheten som kan fånga in den..
Eller så kan jag sjælv gøra det, med lite hjælp. Bar jag får veta var katten kan befinna sig. Lindængen ær før mig ett stort område som jag inte kænner sådær utan och innan. Ær ledig från arbetet HELA 4 dagar fr.om onsdag! :D Hoppas nu bara att det inte ær før sent før katten!
Katten har inte synts till sedan i fredags. Det känns oroligt.

Å nej, bara det inte har hänt kissen något.

Nej, jag hoppas att det inte hänt henne nått. När en lösning fanns också! :/
Någon som har nyheter om kisen?
Igår var hon fortfarande borta. Det känns verkligen oroligt och så sorgligt.
Hon skulle ju äntligen få ett hem

Jag hoppas innerligt att det inte hänt henne något.
Nä fy vad tråkigt, är det inte någon annan som har tagit in missen då tror du? men fy tänk om det har hänt något, finns ju så många idioter. Kanske instängd någonstans?? Lille missen kom fram nu när det ska ordna sig…..
Oj vad nervöst nu när vi inte vet vad som hänt kissen ifråga. Håller tummen för den. Som ni skriver vore det ju för hemskt om det hänt den något nu när det finns en lösning. Gud förbjude!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
#24. Vet du om hon/han varit borta så länge förut? För j-t om katten försvinner just nu…
Någon som vet hur det har gått?

Jag undrar också hur dte har gått men det står ju inget nytt på kattforumet :/
Hittar heller inget.

http://kattforum.se/viewtopic.php?t=135818
Lite nyheter betr. denna katten i tråden ovan

Skönt att höra det. Bara hon kasterar henne nu!