Puck i väntans tider...
Puck är lite ängslig och pratar massor med mig. Mjau,mjau! Han klagar säkert på att hans kamrat har åkt och nu vill han att Pixie ska komma. Men än dröjer det ännu ett par timmar tills dess då det är många mil att åka. Jag älskar våran Puck och kommer nog att fästa mig lika mycket vid nya killen=) Ikväll ska jag fota honom lite så att alla kan se hur gosig han är. Det finns ingen finare än Puck. Så himla ödmjuk och tillgiven. Han måste ha förlåtit oss människor för allt han varit med om. Han har ett öppenhjärtligt sätt både mot oss och barnen. Inte ett spår av rädsla eller agressivitet. Väldigt modig och låter sig klappas och älskas av alla. Lilla Puck vad du är söt…
ursöt är han, har ju sett honom hos Zenitha, och väldigt tålmodig med barn, då Tea kunde dra honom i dockvagnen nedbäddad, utan problem, är så glad att han fått flytta hem, där han blir kvar som älskad katt, borde alla få kram Maggan47
Hur går det med Puck och Elvis?? Fungerar dom ihop? Puck är jättesöt tycker jag.

Bägge är ursöta och snälla.

Kommer Turbo till dig idag?? (ja eller f.d. turbo ;) )
Hoppas det går bra!!

Ja han kommer inatt. Efter en låååång resa. Det tar ca 3 timmar tror jag från Mjölby och hit. Det är så spännande att se hur Puck ska reagera. Du är bra nyfiken va?? Jag kommer att skriva mera imorgon bitti direkt när jag har lämnat mina barn på dagis och skola.
Till dess: Carpe diem!

haha jag, nyfiken?? näää, inte då ;) tss.
Jag är skitnyfiken! å glad för hans skull! Han är en riktig guldklimp. Fina tankar du har om barn, djur och uppfostran också, som du skrev i andra tråden, viktiga tankar.
Blir kul att läsa imån!
Det är otroligt vad fort det gått för den kattfamiljen.. en riktig solskenshistoria! Hoppas Puck ska gilla sin nya polare, han låter ju himla snäll och sällskaplig, de två kan nog bli fina vänner! Hoppas :)

Åh tackar tackar vad gullig du är. Jag säger bara vad jag tycker o tänker för det mesta. Jag är en läskigt ärlig person som gärna vill så mycket men man kan inte allt heller…
Kram och gonatt=)
Ja här är det just nu lungt, bara lilla Tiara som är framme å äter å vart på lådan. Turbo har knölat sig in till lilla mamma som fortfarande ska envisa sig om att vara under byrån, hon är framme mest på kvällen o natten. Dom pratar mycket o leker för fullt turbo o Tiara, Tiara en den som leker mest Turbo e så sugen på gå ner när han hör att vi är där nere så han sitter å kikar ner mellan brädorna i trappen, tror att Mizzan hindrar hans mod att gå ner, han har ju vart nere flera gg å sagt hej här är jag å lånat en annan låda där nere. Jaha nu ser jag lilla Turbo med så nu är det snart fullrulle på lek :) dom är så himmla söta så mysiga idag fick jag pussa Turbo på huvudet ville göra det eftersom han ska åka så jag passade på :) jag komer sakan dom kan jag säga dom är så härliga å så len päls, det kommer du snart få känna Linda super len å härlig päls. Nä nu måste jag ner å duscha luktar ko å är lite trött på ha Sture efter mig på benet :P. Jag tror att katterna kommer funka bra tillsammans eftersom Turbo går å strycker sig måt oss o måt kattungen å Sture (sture e ungefär jämngammal med turbo o tiara)

Härligt=)

Nu så är biljetterna hämtade så bär det iväg väldigt tidigt imorgon bitti för att hämta lilla kissen hos Ledin-Sofi. Vi möts på morgonkvisten i Norrköping och sedan bär det hemåt till Västerås och ett sååå lyckligt slut på denna historia. Men det blir något att berätta för närstående…
Hasta la vista…

Nu har lilla katten kommit=) Han är ju så söt. Puck blev jätteglad. Han var fram det första han gjorde var att slicka på honom.

Vi har permanent döpt honom till Pikachu. Barnen fick vara med o bestämma. Och det var jättesött.
förstg att barnen va lite med o välde namnet det e gullit :)

Ja, jättegulligt namn! Jag tycker till och med att pokemonen Pikachu är söt…
…även om jag är femton år för gammal för att gilla dem…

Hehehehehe mm men då är jag också för gammal=)
Men lilla plutten. Ett varmt välkomnande fick han med, så sött. Denna kattfamilj är ju något speciell och jag tror nog inte Tudde ska behöva vara orolig för att flytta härifrån.
Så det blir Pikà för Turbo nu då;)
//Pia

He he….how do you get Pikachu to get on the bus?
You Poke-him-on!
Muahahahahaha!
hahaha den va bra :) jo den riktiga Pikachuo är ju söt med sina blixrande kinder ;) även jag som är 32 (snart) tycker han är söt fast det e ju alla pokimon. Hur går det för grabben sitter han i lådan nu med lr har han vågat sig fram? Han har aldrig rivit det gör ingen av dom här så jag tror deras lilla mamma har lärt dom lite folkvett :D så passa på å låt han hälsa på alla så han vet hur ni luktar här har han ju mest hållt sig lugn över dagarna å på kvällen o nätterna är det desto mera fart i dom :) Tiara har gått o Mjuat tror hon ropar lite efter honom.

Näe liten Tiara då=( Nu tycker jag ju synd om henne ju. Men hon kommer ju också till en bra familj. Jag ska ge honom massor av kärlek.
hur har det gått med Puck och Pikachou Maggan47

Toppen…men dom leker inte än. det kommer=) Tålamodet här är stort och vi påskyndar inte processen. Det är på deras villkor. Dom slåss iaf inte och det är ett väldigt gott tecken. Jag sätter in lite bilder här…Men där Pikachu ligger är det lite smuligt då jag inte ville under med dammsugaren och skrämma honom. I övrigt är mitt hem väldigt pedantiskt rent.
är nyfiken hur det har gått. vet att kissarna får det jättebra hos er. solweig

Det går framåt i raketfart o jag älskar bägge mina kissemissar=) Massor…