Godmorgon Fredag
Jag är har vaknat vid kl.5 och inte kunnat somna sedan… Lille Texas har precis åkt iväg till sitt nya hem… Jag kommer att sakna honom så mycket… Men samtidigt så vet jag att han kommer att ha det bra där.. Det lär bli en tårfylld dag idag :-(
Dem andra kissarna förstår ingenting och leker som om inget har hänt.. Som jag sade igår, så utspelar det sig en tredje världskrig här nu, katter flygger överallt…. Det är otroligt hur fort dem kan springa en hinderbana… Det låter som om man befann sig på en Horse Show.. Tur att man inte har grannar, vi skulle garanterad bli vrakta fortare än man hinner säga ordet.
Nu ska jag in och gosa lite med lilla Smulan och duscha sedan. Jag lär inte kunna somna om ändå… Söta Texas…
Anna

GOD morgon , majja har precis fått räkor som hon vill ha varje morgon, ha en skön dag

He he….jag vill också ha räkor varje morgon!
Jag ligger och väntar på min skjuts - pappa tyckte så synd om mig när jag skulle cykla tvärs över stan i stormen, så han erbjöd sig att köra mig till skolan. Ibland har man det väldigt bra…nu kan jag ju lägga en extra halvtimme på att gosa med mina små gosegrisar…fast de vill mest slåss.
DET ÄR FREDAG!!!!!!!!!!! Woooooooohoooooo!!!!!
Börjar dagen med ett besök på Hälsocentralen. Har inget annat planerat.
Skönt att det är helg
Jenna
God morgon har just gett alla frukost. Puckot ville inte ha sin mat utan fnös och gick. Ville hellre ha delikatessmat, hon har börjat att äta risifrutti på morgonen. Jag äter sylten och hon riset. Skall städa innan Herrn i huset kommer hem. Måste ringa min kompis om begravningen igår.

Goförmiddag!
Har vaknat en morgon till..och åter igen konstaterat att Berlioz kunnat kissa som han ska efter alla sina besvär..tänk att man kan bli salig över ett par kissklumpar!!! - har varit lite försiktigt i att uttala mej om detta..man är så rädd för att bakslagen kommer när man glädjs..stormen har bedarrat lite här i Linköping..o här blir det under dagen en utrensning på dammråttor - dom ovälkomna gästerna..

#7 Härligt härligt härligt! Massor med kindgos till Berlioz!
Här i Åsa blåser som f-n men jag måste sticka ut näsan och åka till Skattmyndigheten med en massa papper. Hoppas inte bilen blåser av vägen!
hejsan! jaha idag vakna man med mega skallevärk så man treva upp å ta 2 panodil jippi så skojj å börja dagen med tab :/. Ja sen fick man gå ut o ge hästarna och mina kor lite mat å släppa ut hästarna, nästa år ska jag någ se till att korna oxå får gå ut om dagarna som hästarna men det krävs lite träning. Sov lite halv illa inatt en busig kattunge som sak kela på en i ansiktet å han tror att man har tuttar i armhålorna så han ska böka som tusan, vädret då? Det blåser bara lite inte så farligt men det e rätt halt ute på vägarna. Nu vänter jag på att en tjej ska komma å hämnta kattungen å det känns lite i hjärtat söt liten sak som pratar å går efter en överallt. Busar så bra med Turbo o Tiara så det e lite synd men men detta viste vi om från början vi skulle inte spara någon kattunge vi ska ju hjälpa andra katter å kanske ta en liten från annat håll som har behov av ett hem.

Godmorgon.
jag vaknade för typ 30 min sedan. :) ja, jag vaknade faktiskt 14.00. dörmde om hittekatter. *fniss* jag kunde inte sova inatt alls. somnade mot 7. skulle till sklan, men hallå. hur tror dom jag skulle kunna jobba om jag inte sovit någonting? näe, jag stannae hemma. Lika bra det. satt o spelae till 4 i natt. :P och ska snaart spela lite till… (lite, sedan sitter jag i flera timmar.) heh sån är man ju…
men idag ska jag städa hela mitt rum. *blä* o städa marsvinsburarna. :) sen vet jag faktiskt inte… hehe. då är väl dagen slut, haha! osså blir det en natt till med spel. hehe… kan tilläggas attj ag var med marsvinen hela natten med för dom var vettskrämda p.g.a stormen.

#10 Här är en till som suttit fast i spel..brukar fastna i patiensen harpan, jag blir arg på mej själv när man sitter o slösar bort tiden så

#11 - heh, jag har spelat Super Mario World. :P
Steg upp klockan 04:45 idag och har jobbat mellan kl. 07:00 - 15:30. Vädret kunde varit bättre, blåsigt och blötsnö som senare gick över till regn. Nu har jag jobbat 4 veckor på nya jobbet och det känns bra. Trivs som fisken i vattnet. Det är fullt upp från morgon till kväll och dagarna går snabbt.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

#13 Vad kul att du trivs med jobbet! men..4:45, det är ju mitt i natten