En god gärning!
Jag och min familj har gjort en helomvändning. Vi hade tänkt föda upp helrasiga katter men kom att tänka på att det finns redan många hemlösa små krakar. Vad betyder mest? En hemlös katt och ett tomt hjärta eller en katt som inte behöver bli född i onödan. Som man avsiktligt föder fram medans en annan går hungrig och är oälskad. Vårat hjärta brast och vi föll genast för två små pojkar som vi väntar på ska komma hem. Tack vare Emma på KKS får dom ett gott hem hos oss i Västerås och vi får två jättefina pojkar i familjen.
Jag säger bara en sak: Välkomna hem!
Längtar massor redan=)

*applåder* Utmärkt!!!
Jag hoppas att ni får det trevligt tillsammans, ni och era nya familjemedlemmar!!!

Det tvivlar jag inte alls på=) Tack snälla du…jag är så glad!

Underbart helt enkelt!!
Önskar er all lycka dom små missarna!!!
Toppenbra!!! Vad glad jag blir! Förstår er lycka
När kommer pojkarna och vilka är det? Finns de med i ngn tråd här?
Vill såklart höra mer när de kommit hem…
Det är killarna hos Zenita;)
ja det är det
men kommer få en annan. jag önskar killarna lycka till. ceasar har varit helt underbar här hemma

Härligt!
Lycka till med Kisarna!

Lycka till med kissarna. 
mina stödisar får hem fort. hinner knappt lära känna dom
men jätteskönt för katterna. och som sagt plats för nya .
jag har nu haft fyra stödisar som inom loppet av en månad fått egna hem

härligt att höra… lycka till med kissarna…..
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Tack allihopa=)
favvofilten (ceasar)

#9 Kanske du kan hjälpa någon av de katter som Emma håller på med i sin koloni i Ronneby, tänkte eftersom du redan har kontakten med henne.
Morgan
# 13 ev en till på väg från henne!!
emma vet att jag finns när det gäller katter o jag ställer så gärna upp

Jaa det är ju så att jag också i framtiden kan hjälpa till men inte ännu…mina grabbar måste komma in i hemmet och så först.
Underbart! Vad det värmer i hjärtat att läsa din tråd Linda-Lou! Önskar dig all lycka till med pojkarna! =)
Lycka till med de nya familjemedlemmarna!

Jag blir varm i hela kroppen av att läsa detta. Mmm katterna kommer att få det jättebra hos er.
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Linda-Lou Jösses så glad man blir. Ni är guld värda som ändrat åsikt.
Kramar om er.
Jenna "visslar"
Försök omvända fler

Hm…det ska jag nog göra=) Det blir nog inget svårt då det är ett lyckorus.
ja, då blir det att åka till västerås nästa vecka med pojkarna. det ska bli kul.

Å vad roligt att läsa! Vad bra att ni ska ta hand om hemlösa katter! Det behövs :)
De kommer att få det bra hos er, är jag säker på :)

Underbart beslut!!! :) Önskar att det fanns ännu fler som tänker som ni! Och bra att zenita nu får platser ledigt till nya stödhemskatter. Grattis och stort tack till alla inblandade!!! 

Bara till att gratulera!!Både er och kissarna!
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
lycka till å smart val bättre hjälpa katter till nya hem ni kan säkert skaffa raskatt oxå.

Härligt lycka till med pojkarna. Visst kan raskissar vara fina själv har jag ju alltid drömt om en birma men när jag rannsakar mig själv så är det ju mest för utseendet skull. Mina katthemmskatter här hemma är ju vald för deras personlighet och det blir ju bättre i längden.
Nu säger jag ite att raskatter har någon personlighet men jaghar väl inte riktigt träffat någon birma vars persolighet passat mig ännu bara. Vem vet iframtiden kanske det ävne blir en …
Härligt Zenita att dian akutisar blir bokade så fort det gör ju att du får en möjlighet att hjälpa fler och som vi alla vet så behövs det ju
Lycka till
#22 Vad gulligt av dig att ställa upp för katterna.
ja tack vare Linda kan nu Zenita ta in den bråkiga gammelkatten som mår så dåligt i kolonin och varje dag hamnar i slagsmål för att han måste försvara sin plats hos unghanarna. Har nog aldrig sett honom avslappnad, han är alltid på helspänn då alla försöker ta "hans" plats.
Tack vare Zenita har jag nu kunnat rädda yttliggare 4 stycken i kolonin. 26 stycken är vi uppe i nu, och 27 med gammelkatten. Undra om det hinner bvli 30 innan sommaren?
och alla, håll utkik, för snart kommer en insamling upp på KKS hemsida till "min" koloni!
åh emma jag rodnar ju
självklart att man ställer upp

Men vet du zenita, det kan vara ganska skönt att stödisar får hem fort för ju längre de stannar desto mer sörjer man dem när de åker till sina nya hem, de äter ju sig in i hjärtat mer och mer…
Linda-Lou: Grattis till nytillskotten, förstår att ni längtar och att dagarna går långsamt. :-)
#29 Är det insamlingen till Blasiuskolonien?
http://kks.nu/gavor/insamlingar/insamlingar.html
Där är det bara 40 kronor som har kommit in….
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Jag brukar lägga en tjuga varje gång jag beställer myntamöss, då ska jag lägga den lilla donationen på Emmas koloni framöver. Många bäckar små..

Å det är inte nu förrän jag fattar att du ska ta Zenithas stödhemskatter. :D Snacka om trög.
Grattis! :D
ceasar förundrad över lillisen
lillkillens favvoplats

Så söta! 

vad underbart att ni har gjort denna helomvändning. fler som borde göra det. varje person som ändrar sig gör ju att fler katter kan få ett hem. bravo! :)
vad söta katterna är. hur mysiga som helst måste de vara.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

kul at ni tar 2 hittisar ist. ;)
Blasiuskolonin är åsafs hittisar(Lotus med flera) insamlingen till min koloni kommer heta "ronnebykolonin"
Underbart 
När kommer den upp på KKS-sidan?
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus