Gucci och marsvinen;)
Mina marsvin kom ju till mig förra fredagen, och det har gått över förväntan
Marsvinen är ju kattvana sedan innan men mina katter har inte träffat smådjur alls.
men allt har gått jättebra.Gucci brukar hoppa in till svinen när jag ska servera maten o höet på morgonen, såhär gulligt kan det se ut då hihi
 kopiera.jpg)
Vadå, jag har ju samma färger som dom, är vi inte släkt då?
 kopiera.jpg)
Gucci söker fortfarande efter sitt allra egna hem!
Denna Gucci är ju för rar! Konstigt att hon inte blivit bokad än. Hon väntar nog på ett alldeles speciellt hem =)

HeHe, hon trivs där! Helt klart!
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Så fin kissen är och svinen oxå
Nej, vad sött!!!!!

Vilka söta kort :D
SÅ sött med Gucci hos marsvinen :D

Underbart att se! Gud vilken söt kisse hon är Gucci och som det har skrivits tidigare: hon verkar trivas som "fisken i vattnet" i marsvinsburen!!! 

Gucci är en mycket vacker katt
och det är härligt att se henne i marsvinsburen. /Sylvia

*Liinda smyger snart 52 mil och kidnappar*
Så mysiga bilder! Hr du lagt ut dem på marsvinssidan?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Härliga bilder!
#9 Bra idé om marsvinssidan. Kanske finns det ngn där som vill ha en katt som gillar marsvin.

#9, 10 Bra idé
exakt min tanke
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
#8 (hjälper dig kattnappa om vi delar tiden att ha henne?)

#13 & #14 . ja vi måste vara lite diskreta så inte emma ser därför kommer jag nu viska.
*Den som bor närmast åker och tar en "kaffe" sen möts vi och sen delar vi på vårdnande, sen när Emma vet att en har katten, åker den andra fort som tusan ditt och hämtar den, så vet hon inget . : ) *
( viskar var bor du #13? mon moster ska träffa emma nu på lördag för att hämta mina stödisar så då kan du passa på. då är hon inte hemma, nån gång på fm tror jag. funkar det?)

#16 - *jag bor i västerås, 52 mil därifrån : ( *
#17 starta imorron kväll vet ja

#18 - *men #14 då? bor inte hon lite närmare ? . Vi kan begära människo transport : ) .*
haha ni är ju bara för tokiga:P Vilket gott skratt jag fick nu, det behövde jag. haft en skitdag o de menar jag verkligen på alla möjliga vis:(((
Ja, jag förstår inte hur Gucci inte kunnat bli bokad än. Hon är så vacker, så speciell. Lite blyg, och egen. Men så vacker!
oj
var inte meningen att du emma skulle höra vad vi sa

Zenita - hur ska vi lösa detta nu då?
Emma - jag är kääääääääääääääääär …
sitter o fnular på en lösning. kan kanske be moster att få komma hem till henne för en fika innan hon åker tillbaka till stockholm. tre katter ska ju med från emma alltså tre burar finns säkert plats kvar eller va tror du? kan pm a essut nu på en gång

#24 - _:O det låter ju som en helt underbar lösning : ) hehe ! …men om vi ska ha delad vårdnad så kan du ju inte bo för långt ifrån mig : (
_
#25 bor i upplands väsby men transport oss emellan går alltid att fixa

#26 - Great great , detta kommer bli suveränt ;P

Vilka fina marsvin,jag tycker om dom.

Söttt som socker…. Jag är oxå förälskad…………….
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Vilka söta bilder! :) Jag hade en katt som sov ihop med mina marsvin. Så visst kan katter och marsvin samsas ihop.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
ja, det visar mina marsvin utmärkt att de kan:)
Ciivic du har ju redan 2 vackra dessutom långhåriga paddor hos dig;)

#31 - Mmm vet 
men hon är ju så vaaaaaaaaaaaacker : ) … ååh "mina" små paddor är GUUUUUUULD värda…
*Lyka sov breve mig i sängen typ hela natten, lite små skryter si så där
*
ah mysigt=) Gucci e bara för go, hon ligger utsträckt på mattan nu där det är en liiiiiten solglimt hehe