ONLINEINFÅNGNING uppd.
HÅLL TUMMARNA
en utav ungkatterna i kolonin sitter på mitt altanräcke och vågar inte riktigt gå in i fällan, åh jag vill bara putteliputta in honom hihi. håll tummarna stenhårt nu!
Zenita detta är en av ungkatterna du egentligen skulle ta hand om, kanske vill du det nu när Vitis fick permanent hem? Eller någon annan??

Å jag håller tummarna!! Hoppas att han går in nu!!

*håller tummarna*

Spännande värre…… tummar och tassar hålles för fullt……
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Håller tummar och tassar här! Heja missen!
Ja alla två tummar och 8 tassar här.
//Pia
niet, de dög inte..han leker på gräsmattan just nu..

Attans, hoppas att nyfikenheten segrar!
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Haha ja detta e knasigt. Lyckades locka in honom i köket istället för i fällan, så nu är han INNE…tänk vad mycket mat kan avgöra:P
En liten Bruntabbyvit hane på halvåret. Inte så stora kulor än så han ser nog äldre ut än vad han egentligen är. Supergosig men lite rädd för hastiga rörelser.

ÅÅÅÅHHH, gud vad bra!!! /Sylvia

Underbart!!!!

Härligt att höra ; ) … bild ?! ; )

Applåder! /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Toppen!"! Du är great Naquita!!

Yippi!!
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
har pm at dig emma
*weeeeeeeee*
Medarbetare på jack russel terrier

Vad bra!!

Vad gör du med kissarna?
Hypnotiserar du dom
Så roligt att han är i tryggt förvar hos dig nu.
De vet vart de ska gå för att få det bra minsann;)
//Pia
Stora applåder nu när kolonikatterna står på rad för att komma in i Naquitas kök! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Ja tro det eller ej men detta är nummer 26!!! på 2 år. och ALLA utom 2(tror jag) har permanent hem:D
Här kommer en bild på sötnosen=) han är VÄLDIGT smal:((

titta så mager han är i ansiktet:( han har ett väldigt säreget utseende, med 3 svarta prickar på nosen hihi

Fast kindsäckarna har han lyckat behålla i alla fall…förstås…för att charma… Jättefin är han! Lite smal, kanske, men det går ju att åtgärda!

Jättesöt är han! :)
haha jani, jag förstår inte detta..hittills har inte en enda katt kommit fram o gosat med mig, de har varit skygga allihopa. Men alla vi tagit in har snabbt blivit tama. Dessa 2 senaste(Ceasar och den som kom in nu ikväll) har jag ALDRIG fått gå i närheten utav., Och så bara trevar de rakt in i mitt kök på beställning och börjar kela..*asgarv*

Så söt han är. Om än lite smal men det blir nog ändring på det. 

Helt otroligt Emma, du är ju bara för go! Inget dåligt facit för kissarna i Ronneby. Att så många har fått permanenta hem är underbart!!! 

Så smal han är!!! Tur att han har päls! Lilla gubben!!
Djungeltelegrafen har berättat att alla kommer till himmelriket på jorden om de går hem till dig!! Därför vågar de!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Kattmagnet = Naquita.
Bara så bra gjort.

Bra jobbat! Hurra. Snygg är han också.
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Superbra jobbat! Vilken sötnos..
troligtvis kommer denne söte lille grabb också som stödhemskatt hos Zenita:) Det går transport på söndag från Hässleholm till Sthlm så jag måste bara lösa det ronneby-hässleholm. Kunde tagit tåget själv då jag är ledig den dagen men måste ha alla pengar jag kan få till husflyttningen nu:(
En liten slant kommer från mig troligen imorgon;)
//Pia
Naquita, du är otrolig. Vilken lycka för denne fine grabb att du finns. Vänta bara lite så är han rund och go om kinderna. 

#23 Gudars skymning vilken sötnos!!
Pengar från mej oxå i morgon.
Jenna

Du är ju helt otrolig Emma… Det är väl bara du i hela världen som kan få en katt att självmant gå in i köket istället för i buren……….
Bilden i #26 går ju rakt in i hjärtat på mig……
Grattis "kattanten". 
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

vad härligt att en till har kommit in. vilken sötnos.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Det här är ännu en underbar tråd som är så väl värd att framhäva. Ett bevis på hur underbart det kan gå och vad duktig Naquita är.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Duktig vet jag inte. Men de har ju sett mig sedan de var små(troligtvis oftare än jag sett dom, i buskarna vid matdags)
Någon idiot har snott deras matskålar på platsen jag ger dom mat:(((( Så nu vågar jag inte sätta ut ngn fälla därborta, får hoppas de flesta drar sig till altanen eller skogen vid mitt istället.
Här kan ni se nya bilder på sötisen, som just nu i skrivande stund ligger PÅ min rygg och sover..*fniss*
http://ronnebyshittekatter.blogg.se/1200906534_3e_kolonikatten_inne.html
Bilderna
#43 ta det lugnt med frågetecknena, det ser otrevligt ut:(
så, fixat. missade att lägga ut länken.
Är det bra så.
Tänkte du glömt dem. Sånt händer mej ofta.
Inget illa ment. Men de är borta nu.
Kram Je4nna
PS Pengarna är insatta nu
ja=) ja, ja e rätt glömsk måste jag erkänna
tack=)
Han e så söt den lille killen:)

Ja det är han verkligen
Vilka ögon

Gullplutten……………….
Han ligger på fåtöljryggen igen, på mig hihi:)

Roligt att läsa om uppdateringen! :)
Vilken gullpojke, han är otroligt söt.
#23 Men oj så söt han är den lille gubben! :)
Måste bara fråga hur det är med Othellos svarta bror (som vi trodde att det var). Var han med Blissa gänget till Stockholm?
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
#53 det är nog othellos svarta bror jag har. han heter numera ceasar
Ja, han var med upp till sthlm Lena:) De var grymt lika=)