Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 808 ggr
Alwyn
0

Kontrolläs gärna :P

Jag har uppdaterat min hemsida med lite katt-ifo. Om någon vill gå in och kontrolläsa lite, ge kommentarer eller bara kolla lite så gör gärna det. Ibland blir man blind då man skriver hehe.

http://web.comhem.se/vackertass/katt.htm

:o)

evamojje
0

Vilken fin sida du skapat sofia. Och du gör ett fantastiskt jobb med dina hittekatter Skrattande

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Lena
0

Vad snygg sajten är! Du är duktig Sophia både på att ta hand om utsatta katter samt att skriva och göra hemsidor.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Ankie
0

Mycket fin hemsida!

Alwyn
0

Tack så mycket  :o)

Elcyion
0

Nu har jag varit inne och tittat Glad Bra färger! Kontrasterade (eller vad det nu heter) men ändå lugna. Behagliga att titta på.

Det jag tänkte på var att jag skulle vilja ha lite större mellanrum mellan "Hem Om mig Loveme Ragdoll Hittekatter Illrar". Mellan orden då. Jag förstod inte riktigt att de var länkar från början.

Sen tror jag på att du skulle tjäna på att göra texten till

Att introducera en ny katt
Ska katten få ha en kull innan kastrering?
Huskattavel
Att vänja en skyggis
Dålig i magen, vad göra?
Innekatt eller utekatt?

markerad på något sätt. Just nu försvinner den lite i bakgrunden. Kanske göra den fet, en strl större eller något liknande.

Förutom det tyckte jag hemsidan var jättefin! Skrattande

Medarbetare på jack russel terrier

Alwyn
0

Okej, ska tänka på det. Tack  :oP

marieborg
0

Fin sida! Har Trixie fått ett nytt hem nu?

anebit
0

Jättefin sida.  Så duktig du är….

En länk till   TNR  -  kanske vore nåt

http://hittekatter.ifokus.se/Articles/Read.aspx?ArticleId=bfba6436-5c55-4615-a147-d715e355d319

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Alwyn
0

Tackar, ja hon har nu fått sitt fjärde och sista hem  :o) det är ett underbart par som inte hade katt, men som hade kattvana. De älskar henne redan och hon trivs bra där.  Lyckligt slut!

Jenna-Gun
0

Jättefin hemsida.

Jag skulle bli glad som synskadad om textraderna vore lite kortare.

När jag läser där inne så får jag dra den nedre rullningslisten hela tiden.

Med annan skärmupplösning så funkar det säkert bra. men hemsidor ska ju vara formade så att alla ska kunna läsa obehindrad.

Bara en tanke från mej.

Kram Jenna

Alwyn
0

Kanske det Jenna, men jag vill inte att information går förlorad. Man kan ju inte bara ha så lite text hela tiden att man inte behöver skrålla ner…eller hur menar du?

Jenna-Gun
0

Men det behöver den inte bli

men lite flera rader bara.

Gå in på "synskadad ifokus" och fråga där då får du höra.

bara en rekomendation

När man skriver en maskinskriven text så ska raden vara 13 cm lång,

då är den lättläst.

Har själv en hemsida så jag

vet vad jag talar om.

Alwyn
0

Okej, jättebra tips då :o) tack tack

solweig
0

en jättefin hemsida. du är otroligt duktig. lycka till med hemsidan.