Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkatthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 646 ggr
BettySue
0

Ny här :D

Hejsan! Tänkte bara säga hej till alla. Härlig sida! Jag jobbar på stockholms katthem (som volontär) och blev väldigt glad när jag upptäckte att det även fanns hittekatter.ifokus, jisses det finns verkligen allt på iFokus. Riktigt kul att se att så många bryr sig!

MVH

Carro

Hawknestgrove
0

Välkommen hit! JAg brukar säga, att detta är Fokus ledsnaste och tyngsta sida, men vi har många glädjeämnen här också! Vi är väl även den sidan som fyller en av de största uppgifterna.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

anebit
0

Välkommen!

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

BettySue
0

Tack så mycket!

Oj "Härlig sida" kanske var lite fel benämning, men som jag skrev, det kändes kul att se att så många bryr sig. Det behövs ju verkligen!

Puma77
0

Välkommen hit. Säger som gunilla att detta är nog den tyngsta sajten och kan bli ganska tuff ibland. Men då och då dyker en del solskenshistorier upp och vi försöker hålla humöret på topp för att orka ge allt.

//Pia

essut
0

Välkommen, du kommer säkert att trivas här med oss.

MelindaS
0

Hej Carro!

Välkommen hit! Du har ett hjärta av guld som hjälper till på Stockholms katthem.

Kramar Melinda

BettySue
0

Vilket varmt välkomnande man får :)

#6 Tack så mycket! Det känns bra att kunna hjälpa till, även om det behövs så mycket mer. Den här sidan är verkligen en riktigt bra idé. kram!

Sidentass
0

Välkommen till oss BettySue!

Tror säkert, med ditt engagemang för katterna, att du kommer att trivas här..även om vi som bekant tar upp tungdrivna saker många gånger..men så är det ett tungt ämne sajten handlar om..de hemlösa katterna..men solskenshistorier finns också..som får oss alla att bli glada en stund o ta nya tag för de som behöver oss:-O)

solweig
0

välkommen i gänget. hoppas du ska trivas här. tonen här är rå men hjärtlig. jag trivs bra här. solweig. ps. du kommer snart att märka att en liten klick av oss är släkt. essut, mary-kate, maggan47 o jag är syskon. zenitha är min dotter. therese87 är mitt barnbarn. skriver det här för det är några som alltid undrar.

BettySue
0

#9 Haha vad roligt, då vet jag :) Kattinresset går alltså i släkten :)

#8 Det är riktigt bra att vissa orkar ta tag i sådana här ämnen. Det är svårt. Nu ska jag kolla igenom solskenshistorierna. :) Tack!

incan
0

Säger också välkommen, från en annan volontär på Sthlms katthem!

Incan

Hawknestgrove
0

Ha även denna mysiga tråd i bakgrund, startad av Morgan P på KKs…. http://hittekatter.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=acfb1d72-7dcd-4499-a119-d874523775c1

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

marieborg
0

Hej och välkommen hit!

Jag jobbar oxå som volontär på sthlms katthem. Jobbar lördag morgon. När brukar du jobba?

BettySue
0

#11 Oh, vad kul :) när jobbar du?

#13 Fler och fler dyker upp från katthemmet ^^ Jag jobbar söndag eftermiddag :) Lite ledsen just nu (men ändå väldigt glad) över att Floyd åkt nu. Jag blev oerhört fäst vid honom.

incan
0

Jag jobbar söndag fm, hoppar ibland in annars oxå om det behövs.

Visst är Floyd en helt underbar kille, så otroligt kelen och go. Men han har väl inte åkt hem än???

Har precis sett på hemsidan att min favorit Verbier har blivit bokad, hoppas det håller i sig!!! Har också fallit pladask för gosegrisen Bootstrap Bill, snacka om härlig kisse!!!

BettySue
0

nja än har han inte åkt hem, men han lär inte vara kvar när jag kommer nästa.. Bootstrap gillar inte mig ^^ Han fick en elektrisk stöt från min hand första gången jag skulle hälsa, och sen dess har han inte jamat så snällt när jag kommit in i buren. Men på håll vill han gärna prata :)

incan
0

Hej!
Såg precis på katthemmets hemsida att Floyd har fått åka hem idag! Hoppas att det är ett bra hem där han får stanna och slipper komma tillbaka en gång till.

Du får kära ner dig i någon annan nu, det finns ju flera kandidater Skrattande