Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbilder-filmklipp
Läst 1879 ggr
marieborg
0

Hemlös 2007 Per Haglund

karins
0

Helt underbara bilder! på helsköna katterKyss

Hawknestgrove
0

Toppenfina bilder!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

evamojje
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Helt underbara bilder, var bara tvungen att lägga upp dom i min blogg *L*

Är Pär medlem här på iFokus annars så borde han bli det *L*

En personlig favorit är tuffingen Amit, jag tar mig alltid tid att leka med denna herre när jag är på katthemmet *L*.

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=177e6b50-2c4e-44a8-82ed-5e0cd0060634&Filename=amit poserar.jpg)

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Pelusa
0

Håller med er alla, ljuvliga missebilder!

Winta
0

Vilken underbara bilder! :D

Destany
0

underbara bilder

Alexej
0

Jättebra fotograf och fina bilder på katter…

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Erika91
0

Underbara bilder, minst sagt.

JosephineF
0

Jisses vilken fotograf!! *kär*

Lena
0

#3 Ja Per är medlem hos oss i Hittekatter! :) Han tar helt underbara bilder på hemlösa katter! :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Misan
0

Tänk bara på att ni kollar med Pelle att det är ok att använda hans bilder, jag vet att han är väldigt noggran med sånt.

Han är en jätte bra fotograf.

Lisa

Lena
0

#11 Precis - där sa du något mycket viktigt. Man måste alltid ha tillåtelse från upphovsmannen för att få använda dennes alster. Det gäller i alla sammanhang. Länka till Pers sida är däremot tillåtet. Då får ju besökarna se bilderna i det rätta sammanhanget.

//Lena

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Engla
0

Jättefina bilder! Och vilka vackra katter!

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

evamojje
0

Vill bara klargöra att jag har inte tagit Pers bilder till min blogg utan länkat till hans bildspel *L*

Bilden på Amit är min egen

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Lena
0

#14 Ja det är ju bara bra och säkert så Pelle själv vill ha sina bilder presenterade!

Fin bild du tagit på Amit. :)

//Lena

evamojje
0

#15 Är försiktig med vilka bildr jag använder och bilden på Amit visst e den fin *L* han är en liten favorit hos mig en riktig tuffing *L*

felidae
0

Härliga bilder….tyvärr så kan jag inte läsa alla bildtexterna i sin helhet. Någon mer med samma problem?

Foto-Pelle
0

#17 Testa att klappa till F11 på tangentbordet, så får du upp webbläsaren i helskärmsläge. Då borde det inte vara några problem att läsa hela texterna.

Tyvärr så är albumet inte 100% anpassat för lägre bildskärmsupplösningar än 1024x768, och även då blir det lite trångt för vissa texter som jag inte ville korta ned för mycket.  

Roligt att ni gillar bilderna och albumet! Det ger mig driv att fortsätta plåta hemlösingar och göra det jag kan för att hjälpa dem. :-)

SamHeartNellie
0

Gud vilka fina bilder! haha herregud vilka söta katter, den lite skelögda är min favorit, guh va söt

vanessa
0

Pelle är enormt duktig och har hjärtat på rätt ställe. Saknar honom, men så blir livet ibland att vägar skiljs åt. Värd sin vikt i guld och andra ädelmetaller. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Sidentass
0

Du milde..vilka underbara bilder!! En av missarna är så lik min stödis Lucia! En sådan proffsig fotograf skulle jag vilja anlita till att plåta mina troll;-)

frk-Connemara
0

Hei. min venninne var i sverige i jula hun hadde med katten sin sissy. den ble borte ca. 23-27. det er en svart og hvit hunn katt den er hvit på nesa og litt i panna den har en svart hake så det ser ut som den har munnen åpen pga. svart fargen. denne katten er en bestemt dame og jeg tror den holder til rundt i kalstad eller noe. hvis dere tror dere har sett den så si i fra eller send bilder av den dere tror det er..? hadde vært suuupert om dere har sett den. jeg holder til i norge. kram Johanne og malin (hun som eier katten)

Hawknestgrove
0

#22 Skall jag ta och göra en efterlysningstråd av detta i stället? Så här försvinner den ju bara?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....