Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 1180 ggr
TerriZue
0

Kattunge sökes!

Jag tror inte att det här är rätt tråd att skriva i men jag testar iaf..

en kompis till min mamma letar desperat efter en kattunge som hon vill ge till sin son i födelsedagspresent, hon vill ha katten så fort som möjligt, sonen fyller på onsdag.

Sonen är 17 och tycker om och har bra hand med djur.

Vi bor i Eskilstuna. Skicka gärna ett PM till mig om ni vet var jag kan få tag i en kattunge.

Tack på förhand!

Seeing isn't believing, believing is seeing.

/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

essut
0

Kolla på alla katthem, dom har säkert kattungar …Men varför ha så bråttom att ge sonen kattungen förstår jag inte? Ta det lugnt med sökande tycker jag..

Ankah
0

Ja….en katthemsutflykt är väl en perfekt resa för att fira en födelsedag, så kan han välja sin egen kattunge!

Det låter kanske lite larvigt, men den dagen vi var och tittade på Ulla på katthemmet är en av de bästa dagarna på mycket länge…  Glad

essut
0

#2 Jag förstår dig verkligen, när vi tittade på Milou -06 på katthemmet så var man så glad och nykär.Kyss Sen när vi skulle titta på Pontus i sitt jourhem - 07 så var man kär på en gång igen.Kyss Vi har aldrig ångrat oss när det gäller våra katter..

Hawknestgrove
0

Ja, vilka KAtthem finns i närhetn av Eskilstuna? örebro förstås…..vad jag kommer på….Fler förslag? http://hittekatter.ifokus.se/Links/TrackLink.aspx?LinkId=816ff4e6-966f-41cd-b191-ab944e237b3b&Url=http://www.orebrokatthem.com/ 

Katthemmet har öppet söndagar kl 13-16 och onsdagar 16-18.30.
Välkommen till Sockengatan 5 - med ingång på hörnet! är inte det toppen? De har öppet på onsdag!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

anebit
0

www.djurskyddet-eskilstuna.se/                                                 öppet varje onsdagskväll 17 - 19   vardagar 12 - -15

Eskilstuna katthem…..  Kolla där… Lycka till…..

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

TerriZue
0

Tack så mycket! :D

Seeing isn't believing, believing is seeing.

/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

essut
0

Så har vi vår Kattvännerna i KAK  i Köping. "KAK" betyder Köping-Arboga-Kungsör