Skillnad mellan katterna?
Gör ni skillnad mellan era katter?? ägnar den ena katten mer tid mm??
Jag ägnar nog Zorro lite mer tid än Puma men det e för att han e mer kontaktsökande än Puma..Han sover hos mig o förföljer mig gärna i lägenheten.. Puma finns mer bara där.. hon e inte jätte social..sen o andra sidan så skäller jag nog mer på Zorro.. Jag låter nog Puma komma undan med mycket bara för hon haft ett jobbigt förflutet..
Får dåligt samvete över detta..
hur e det med er andra??
jag försöker ägna alla lika myckjet tid, men en del vill bara gosa när jag är i soffan, medans andra vill sova med mig, och så har vi Kjell som sitter i en lucka på mig mage ;)
är det utställnings dags så får ju de katter som ska med extra uppmärksamhet med bad osv osv, så då kan jag väl känna att jag "glömmer" bort de andra, men du får väl ha varannan dag som mysdag med dem då ;)

Jag har lite samma situation här - Ulla gillar att kela, men bara när hon är säker på att hon inte kan bli plötsligt överraskad av en hoppande liten Kerstin. Kerstin känger lite mer än Ulla, men Ulla är alltid med, om än på lite avstånd. Om Kerstin ligger i sängen så håller Ulla till i fönstret bredvid sängen. Om jag inte är med så har de jättetrevligt tillsammans, gosar och så… Kerstin får mer tid, men Ulla får mer tvångsgos. 
Ankah= bara lite utsvävning i denna tråd, min Kerstin höll på att få heta Ulla-Britt, tills jag bestämde mig att det var en Kerstin hon är. 
Ja, här är det Esther som är pappas gullefjun. JAg försöker att hålla lika stämning till alla.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Bamse och Cirri är husses katter:)
Sara är väl den som tyvärr blir utanför, lite. Då hon inte söker kontakt. Men om man kommer så gosar hon riktigt.
Jesper gosar på sitt sätt.
Leo sover hos matte. Lucy kommer och gosar på sina vilkor.
Har inga knäkatter.
De får nog lika mycket kel allihopa. fast på olika sätt.

Imasy - Ulla var också nära att få heta UllaBritt! =)