Charmig honkatt.
Visste inte riktigt vars jag skulle lägga tråden men jag lägger den här på Hittekatter då katten i fråga är en hittekatt. Nu måste min faster sälja sin underbara katt Missy Elliot. Hon är en grå, smäcker tvåårig katthona som finns i Stockholm.
Jag ville bara berätta att en underbar hittekatt behöver ett nytt hem nu & hänvisa till annonsen. Hon trivs inte i lägenhet längre, därför säljs hon.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Puttar upp! MEn jag tycker, att priset är för lågt. Lägg åtminstone på en hundring till.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Det står ingenstans något om att katten är kastrerad…är hon inte det så se till att få henne kastrerad innan hon nu säljs för att vara utekatt…det behövs inga flera kattungar definitivt inte från redan omhändertagna hittekatter.
Och höj priset…200 spänn är på tok för lite…och respeklöst mot katten…ge henne ett schysst värde och kastrering..istället för att dumpa henne…som min känsla är av annonsen.
Efvalena

Ja höj priset så att inte katten har så stor risk att hamna i fel händer! Håll även kontakten med den nya ägaren! Och om katten inte är kastrerad, kastrera den då så att inte fler kattungar som vi har gått av redan kommer till.

Hon kommer att kastreras imorgon, onsdag.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Bra! Puttar upp för den vackra damen!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

puttar upp!!

#4 Jättebra!!