Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbilder-filmklipp
Läst 2065 ggr
evamojje
0

Handfats-katter

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mojje han gillar att ligga i handfatet när jag är i badrummet och tex badar/duschar. Och han ser ju bara så söt ut.

Har ni oxå handfats-katter?

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

evamojje
0

Och  ett till

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=70deac57-8148-4db6-8c1b-c9ebd10b5235&Filename=handfatet e en favoritplats när matte badar.jpg)

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

evamojje
0

Är det så att Mojje är en stor katt eller är handfatet litet, Mojje röstar på att handfatet är ovanligt litet *L*

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=c373a2e1-31df-4086-8768-95bf9a86e2b7&Filename=mojjeenliten kisse.jpg)

Erika91
0

Nej men gud så sött Kyss En katt i ett handfat har jag aldrig sett på bild (eller inte var jag minns iaf) Glad

Så söt han är lilla Mojje, han ser ut att njuta som en prins! Glad Men blir inte Mojje lite blöt när han ligger i handfatet också? Oskyldig

evamojje
0

Visst e han söt man vill bara pussa på honom när ser så go ut. men vattnet struntar han i. Han kommer ner i badkaret när jag duschar/badar om jag dröjer för länge. Han tänker säkert på miljön och vill inte att jag ska slösa på vattnet *s*

Bilden här är från ett av dom tillfällena *L*

kajsa08
0

Min katt Lorentz hoppar ofta ner i badkaret också när jag duschar, bryr sig inte alls om lite vatten. Trodde han var den enda som var så knäpp, men tydligen inte. Han har ju gott sällskap av Mojje…Skrattande

Erika91
0

#4 Haha nemen Mojje. Jag som trodde att katter inte tyckte om vatten *L*

Jenna-Gun
0

Tror att Mojje är en stor kisse i ett litet handfat.

(Visk) han är så himla snygg.

Jenna o Cirri

evamojje
0

#5 så då har du oxå ett blötdjur *S*

Mojje sträcker på sig av lycka över alla fina komplimanger Skrattande

evamojje
0

#7 psssss…Mojje spanade in Cirri och tyckte hon va en riktig sötnos Skrattande

Imasy
0

min son….

Imasy
0

nybadade tequila.

tog mig friheten och la in det direkt i inlägget *L* hon e ju så söt//Evamojje

evamojje
0

#10 ovanligt stor katt det där ;-) ser ut som om du satt honom i arbete dessutom *s*

#11 men va söt hon ser ut så näpet litet ansikte

Imasy
0

jajjamen, mammas lilla hjälpreda, på både gott och ont Flört

japp, tequila är en näpen liten dam med stort D. fast nu sen hon blev kastrerad har hon tjockat på sig lite Flört

Simson
0

Min lilla Indy som kattunge…

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

marieborg
0

Söte Mojje…självklart är det ett litet handfat ;-)

Imasy: Hi hi..vilken bra arbetskraft du har hemma, söt oxå och även tequila såklart!

Här hemma har vi igen handfatskatt men för ngn minut sedan upptäckte en av de små toaletten och vattnet där i…glömde stänga dörren och hörde ett plums men på ett ögonblick hoppade hon upp. Stckars liten..

Engla
0

Blixten ligger gärna i handfatet. Och gärna när man ska tvätta sina händer. Bättre att matte kelar mig än tvättar sina händer, tänker han nog. Flört

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Simson
0

Simson låg också ibland i handfatet…

evamojje
0

Mojje instämmer högt med att handfatet är ovanligt litet Skrattande

Och vad fina Indy och Simson är. Verkar som om Simson  oxå har haft ett litet handfat på sin tid säger Mojje ;-)

Erika91
0

Sikka söta katter i handfat! :D

evamojje
0

Nej men Marieborg tillade den ner i toaletten stackarn *s* jag har aldrig toalocket uppe ( förutom när toaletten används förstås *L* ) vana från barndomen min pappa berättade skräckhistorier om otäcka råttor som kom ifrån avloppen "hua" och de vart en vana at alltid fälla ner locket. Kanske något för er *s*

marieborg
0

#20 Vi brukar alltid ha locket nedfällt och dörren stängd..MEN…nu var det vimsiga Marie som virrade omkring och skulle lägga in tvätt och hade varken stängt dörr eller fällt ned lock…suck….Har alltid varit livrädd för toalettdykare och oj vilken utskällning jag fick av Stefan när han kom hem….kommer aldrig mer glömma :-)

evamojje
0

*s* ja en olycka händer lätt allra helst om man har nyfikna små kattungar Skrattande

Simson
0

Min Indy var en "iller" som kattunge. Hur än jag försökte så hann jag aldrig med. Stod inne på toa och snöt mig…öppnade toalocket…kastade i pappret och skulle lägga ner locket…plums…satt Indy i toan. Det var hopplöst att hinna med.

Satt en gång och surfade…reste mig upp och hämtade lexicon och satte mig igen…PÅ Indy som hunnit upp i stolen. Suck!

Han hade också för sig att sitta på toastolsryggen. Ända tills dess toan morrade tillbaka!! Det var sista gången kan var där. Han hade ställt sig på spolningsknappen!! =)

anebit
0

Min dotter Camillas lilla Sigge som varit försvunnen i ett helt år.  snyft Gråter  

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=1c5fb5f4-d1c6-4509-86f9-21d20c3b6dfb&Filename=Bild 014.jpg)

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Erika91
0

#24 Nej så söt han är Sigge!
Synd att han försvunnit..

Kattolin
0

Här är våran Simba för några år sedan! Varm sommar och svalt i handfatet! Skrattande

Erika91
0

#26 Söt :)

SamHeartNellie
0

haha neee va gulligt.. Varför kan inte min katt lägga sig i handfatet :( hahha

ladykatt
0

Ja, mina både Iceman och Sawyer tycker om att ligga i handfatet…

På bilden här är det Iceman som myser…

kram/ Ladykatt

Hawknestgrove
0

Esther brukar också ligga i handfatet.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Erika91
0

#29 SÅ söt :)