Är du en djurvän? (test)
Haha, okay… då ska jag presentera ett roligt test:
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=466&a=302406
Jag:
"Lagom är bäst
Du är en lagom djurvän. Varken för mycket eller för lite. Men ibland tror du att du är en större djurvän än du är. Men som sagt; helt lagom."

Lagon hamnade jag också på. Tänk vad de hittar på. 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Jag blev djurvän, kanske för att jag tom samla in daggmaskar och lägga de tillbaka till gräsmattan…
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

#2 - *asg* ser det framför mig! ;-)
_
"Djurens bästa vän
Ojojoj, här har vi en djurvän som heter duga. Visst är det jättebra att du värnar om djurens bästa, men du kan även gå i överdrift ibland och det kan trötta ur folk. Tagga ner och försök inte tracka på din ”djurtro” på andra. Lagom är bäst."_
Stämmer nog ganska bra skulle jag tro. Har nog märkt att en del är måttligt intresserad när jag pratar om mina små älsklingar. Men de är ju så svårt att låta bli ;)

Lagom är bäst
Du är en lagom djurvän. Varken för mycket eller för lite. Men ibland tror du att du är en större djurvän än du är. Men som sagt; helt lagom.
kul test..här är mitt resultat:-)

Jag är tydligen också lagom.Det visste jag redan!

Djurens bästa vän. För att jag är vegan kanske.

Djurens bästa vän!
Jag kliver inte av cykeln när det regnat för då TRAMPAR jag ju ihjäl maskarna istället.

Djurens bästa vän

Djurens bästa vän!
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Djurens bästa vän
Ojojoj, här har vi en djurvän som heter duga. Visst är det jättebra att du värnar om djurens bästa, men du kan även gå i överdrift ibland och det kan trötta ur folk. Tagga ner och försök inte tracka på din "djurtro" på andra. Lagom är bäst.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Lagom är bäst
Du är en lagom djurvän. Varken för mycket eller för lite. Men ibland tror du att du är en större djurvän än du är. Men som sagt; helt lagom.
Tyvärr var en del frågor svåra att hitta alternativ till, så det b lev lite konstigt emellanåt. Men det kan ju ijnte hjälpas. Det var i alla fall roligt att kolla upp saker och ting.

Djurens bästa vän…de e ja de..

lagom är bäst, vart de bäst, fast iofs tror jag inte på den delen :P

Lagom är bäst, konstiga frågor om maskar men inte insäckter som kommer till skada. Är man inte grönsaksätare så är man inte djurvänn, tycker man om ett vist program på TV så är man inte djurvänn. Suck för dessa inställningar.
Djurens bästa vän…
/Maria
Djurens bästa vän men försöker ändå tänka på det beroende på vilka människor jag träffar.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
Hade lite svårt att välja svar på vissa av frågorn och blev en sådan där lagomtyp. Fy sjutton så trisst! :(
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Men frågorna tyckte inte jag heller var bra.. precis som Nore sa, vad har tv-program för betydelse om man är lagom djurvän, stor djurvän eller djurvän?!

Man får ta allt med en nypa salt!
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

#20 Absolut!
Djurens bästa vän blev det. men jag tror inte jag håller med. tänker inte på att det finns mask när jag cyklar för jag titta inte ner speciellt ofta. försöker även utrota mördarsniglarna..
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Blev *Djurens Bästa vän*
Är vegetarian. Dessutom lipar jag otröstligt när mina fåglar blir mystiskt sjuke lr dör. Lipar nästan än idag när jag tänker på min 1a fågel. Vågar inte ens tänka tanken på att min katt en dag kommer "kila vidare"
Och när det kommer till sniglar o maskar efte regn. Dom plockar jag upp och lägger tbx på gräsmattan minsann.
I've got it bad :S*

Blev förvånad, jag är djurens bästa vän. Men frågorna var så sjuka och hur de kom fram till det hela har jag ingen aning om. För jag äter kött, lyssnar på hårdrockare som förstör saker, dock vill jag inte köra över sniglar med mening, men det är väl inte så att jag kliver av cykeln. Får hoppas att jag har en sådan fart att jag inte ser allt. Och valet mellan att bli artist eller zooskötare är väl inte så svårt för en som gillar djur och utmaningar, men inte kan sjunga, spela eller dansa. Konstiga frågor. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Ok…uppenbarligen p.g.a. att jag äter kött, gillar hårdrock och ser på t.ex. Vänner på tv så är jag djurhatare :-( Alla andra frågor svarade jag nämligen det mest "djurvänliga" på så det måste ha varit de tre som påverkade resultatet. Men vet att det inte är sant, så som sagt…man får ta testet med en REJÄL nypa salt :-)

;)

Wiiieee. jag blev djurens bästa vän :D haha. Jag brukar plocka bort snäckor från vägar, men inte sniglar, för dom är äckliga, vågar inte peta på dom. och jag är faktist veggo på riktigt, varit det i flera månader nu *stolt*
tur att man klarade sej undan med att gilla hårdrock och att inte vilja bli vette :P
men jag håller med er, helknasiga frågor. extremt ledande oxå. men det är ju bara på skoj.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Lagom är bäst
Antar att jag inte blev djurens bästa vän, då jag gillar hårdrock och körde över en mask. Men Ok, en del av frågorna var lite glyttiga.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Djurens bästa vän
Ojojoj, här har vi en djurvän som heter duga. Visst är det jättebra att du värnar om djurens bästa, men du kan även gå i överdrift ibland och det kan trötta ur folk. Tagga ner och försök inte tracka på din ”djurtro” på andra. Lagom är bäst.
Hehe det stämmer nog ganska bra det där ;)

#28 - ;)
haha jag fick måga andra en ojojoj här är en djurvän bla bla det viste jag ju redan. Fast jag körde på en mask lr 2 så fick jag det. Kan säga så här där vi bodde innan fanns det mycket lr massor rättare sagt vinbärsniglar och vi klippte gräset med en åkergräsklippare fick börja med att plocka sniglar, sedna tvärstanna för att plocka några man missat. Detta tyckte min hyresvärd va rätt skojj att se (hon råkade se det å undra vad jag pysslade med) Sa att jag inte ville köra över sniglarna, för dom dör ju inte direkt utan plågas hon bara log å sa jaja det e så typist dig det där :P