Jag är så glad!
Jippi! Äntligen kan vi köpa vårt klösträd. Vi kommer att hämta det på torsdag. Vi köper det för våra julklappspengar, fast katterna har också fått bidrag till det från farmor och farfar, så det blir inte så dyrt ändå!
Jag är så glad! Tycker att trädet är jättefint!

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Suck! har ingenstans att ha ett klösträd- Men skulle gärna ha ett.
Jenna

Våra gamla och trasiga klösmöbler, ska vi skänka till Katthemmet Kompis. Så nu kommer vi att ha mer plats i lägenheten. Denna är ju bygd på höjden.
Engla, gör som jag med en klösmöbeln jag gav till Lena! JAg köpte ett jättenystan med sisalhampa. Sen renoverade jag pelarna. Nystanet räcker till MÅÅÅÅÅÅNGA pelare. Nu är det dags för min möbel här. Så hilma dumt, att man inte kan vända på och byta plats på pelarna. För det är onekligen alltid någon av pelarna, som blir mest använd…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Smart Gunilla! Tack för tipset! 

Vad fint det är Engla
Vad era kisar ska bli glada nu!

Förstår att du är glad,katterna lär bli ännu gladare!
Ja, nystanet kostade 80 kr. Räcker till massor….Sen kan man ju även renovera med såna där billiga dörrmattor från exemplevis Rusta.
Vilken härlig klösmöbel och jag förstår din glädje. Jag är också övertygad om att kissarna kommer älska den
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Åhhh..vilket fint klösträd!! Katterna kommer säkert att älska det!!

Vilket fint klösträd!
Det kommer missarna att älska!! :)
Tyvärr kan vi inte köpa nått till Sverker, han ligger aldrig på/i klätterställningen han har, så det är ju onödigt att köpa en då… han är hellre i våran eller den har blivit han fotölj..
Det var inget dåligt klösträd Engla! Vad kostar ett sådant?
#3 Det klösmöblen har kommit till glädje för många katter nu Gunilla. Just nu är det Sixten som använder den. Han sover på den. :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Ja, tänk, Siws katter ville inte veta av den! Ragge och Tompen, alltså….

I vanliga fall brukar sådana här klösmöbler vara jättedyra. Men Becats är väldigt billiga. Den kostar "bara" 1395:-. De flesta klsömöbler i den storleken kostar 3000-4000:-

Hur mycket kostar frakten då ungefär?

De bor någonstans i Skåne. Men de var så schysta att vi ska mötas i Sölvesborg så att jag slipper den dyra frakten. Vi kör halva vägen var. Vi bor i Karlskrona. Maila och fråga ang frakten.

Okej :)
Gunilla, var köpte du sisalhampa, har ett klösträd hemma, som behöver renoveras, var så dumt att det bara är sisalrep på ett stolpe, resten är något skumt, men vill ha rep på alla såklart, så tipsa mig snälla
Maggan47
Var inne på järnhandeln här och köpte det. Men du kan prova på granngården! Annars så prova på butiker som säljer båttillbehör.

#14 Fråga om dom ska på nån kattuställning eller nån annan mässa nära dig, då kostar frakten ingenting om du hämtar den på plats där..

#19 Men då måste man väl vara med i utställningen?

#19 Nä, du kan komma som besökare eller träffa dom på parkeringen där dom har sin bil..

#21 Jaha :)
Tack för infon! :)

De reser runt på olika utställningar och de säljer sina klösmöbler på så sätt. Men nu har de även utökat på nätet.

#23 Tyvärr så är frakten genom posten dyr skriver dom..Så det är väl enklast om man kan köpa genom utställningar och mässor.
va fin det var Engla blir riktigt avis. Och Mojje och Busan tittar surt på mig. Deras gammla har nämligen blivit kaserat efter att det gick av på mitten *s*. Så nu får dom roa sig på annat vis *L* tills ja vinner på LOTTO eller nåt *s*
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
Tack för tipset Gunilla, ska ge mig ut på jakt kram Maggan47